Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 Tips? Anonym poster: f5e396dfc503d77d071240965f33e977
♥Madam Mim♥ Skrevet 27. januar 2013 #2 Skrevet 27. januar 2013 Det må bli ford mondeo stasjonsvogn som jeg svarte i den andre tråden ang bil :-) Jeg har hatt en god deler opp igjennom, men denne er jeg veldig glad i. Har den i automatgir og er veldig raskt opp i fart og er sprek noe som er litt viktig siden jeg kjører mye på e18 :-)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #3 Skrevet 27. januar 2013 Passat Anonym poster: c322513b5443db1c315160410a668ea9
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #4 Skrevet 27. januar 2013 Volvo V70 Anonym poster: f347698449aae952bb980ac5ecc44552
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #5 Skrevet 27. januar 2013 Nissan Primera Anonym poster: 1b857de5fd1ec786fd226b3a56fc06d4
1+1=4 <3 Skrevet 27. januar 2013 #6 Skrevet 27. januar 2013 Volvo f eks ja! Styr unna BMW og audi. Bra men Dyre biler!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #7 Skrevet 27. januar 2013 Vi har veldi god erfaring med Mercedis E-klasse. Gjør ingenting om de er litt eldre for disse bilene er dønn solide Dette er en ganske stor stasjonsvogn så her får duplas til både barnevogn, hund og helgehandel.Veldi komfertabel bil og sitte og kjøre. Kjørekomfort er på høyde med langt nyere biler enn vår 1999 modell. Vår er riktignok |1999 modell men vi har faktik ikke hatt en enete krone i verkstedutlegg på denne bilen. Kjenner også flere som har lik og ingen har hatt noen form for reprasjoner på disse bilene. Diesel utgavene går også fort opp i både 7-900 000 km uten de altfor store problemene Søk litt på finn:D Anonym poster: 8b78bf7764f20398379ca086cc04a909
klg,2 boys now:) Skrevet 27. januar 2013 #8 Skrevet 27. januar 2013 Kjøp så ny bil som mulig tenker jeg.men i den pris gruppen bør du legge av penger til verksted regninger
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #9 Skrevet 27. januar 2013 Om du skal ha bil til den prisen så kjøp Skoda octavia. Vi har nettopp kjøpt en. Spurte flere som kan bil og de aller fleste anbefalte den Når man kjøper såpass billig bil må man regne med litt reparasjoner. Skoda er billig å fikse. Anonym poster: 976905310854691b2586ff4b1a6cc5fe
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #10 Skrevet 27. januar 2013 Min erfaring sier ikke nissan primera! De hadde stappet masse duppedingser i bilen som gikk i stykker i tid og utide. Brukte 30000kr på den siste året jeg hadde den. Ene feilen kostet 8000kr og var visst kun nissan som hadde den delen i sine biler i det hele tatt. Alle andre ting som måtte byttes var gjerne dobbelt så dyrt som på andre bilmerker!!!! Nå hadde jeg visstnok en sportsutgave da, så kan ha noe å si. Eneste forskjellen jeg vet er at det var flere hester i den... Anonym poster: efd860d75418a13ea1b9a171e607cb95
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #11 Skrevet 27. januar 2013 Min erfaring sier ikke nissan primera! De hadde stappet masse duppedingser i bilen som gikk i stykker i tid og utide. Brukte 30000kr på den siste året jeg hadde den. Ene feilen kostet 8000kr og var visst kun nissan som hadde den delen i sine biler i det hele tatt. Alle andre ting som måtte byttes var gjerne dobbelt så dyrt som på andre bilmerker!!!! Nå hadde jeg visstnok en sportsutgave da, så kan ha noe å si. Eneste forskjellen jeg vet er at det var flere hester i den... Anonym poster: efd860d75418a13ea1b9a171e607cb95 Oisann! Min er fra 1993, betalte 30 000,- for 5 år siden og den går som ei klokke. Har ikke hatt en eneste reperasjon på den Den er IKKE full av dupeditter. Det har nok mye å si. Anonym poster: 1b857de5fd1ec786fd226b3a56fc06d4
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #12 Skrevet 27. januar 2013 Min erfaring sier ikke nissan primera! De hadde stappet masse duppedingser i bilen som gikk i stykker i tid og utide. Brukte 30000kr på den siste året jeg hadde den. Ene feilen kostet 8000kr og var visst kun nissan som hadde den delen i sine biler i det hele tatt. Alle andre ting som måtte byttes var gjerne dobbelt så dyrt som på andre bilmerker!!!! Nå hadde jeg visstnok en sportsutgave da, så kan ha noe å si. Eneste forskjellen jeg vet er at det var flere hester i den... Anonym poster: efd860d75418a13ea1b9a171e607cb95 Oisann! Min er fra 1993, betalte 30 000,- for 5 år siden og den går som ei klokke. Har ikke hatt en eneste reperasjon på den Den er IKKE full av dupeditter. Det har nok mye å si. Anonym poster: 1b857de5fd1ec786fd226b3a56fc06d4 Duppedittene var ikke synlige altså, ikke elektronikk og knapper osv. Duppedittene som jeg mener var bildeler i motor og drivverk blandt annet. Visste ingenting om det før bilen streika!!! Kjenner mekanikeren vi brukte privat også og han sa vi ikke burde kjøpe nissan igjen. Var fryktelig dyrt når ting begynte å gå galt. Gode biler, men fikk de hikke så ble lommeboka fort tom :-D Anonym poster: efd860d75418a13ea1b9a171e607cb95
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #13 Skrevet 27. januar 2013 Min erfaring sier ikke nissan primera! De hadde stappet masse duppedingser i bilen som gikk i stykker i tid og utide. Brukte 30000kr på den siste året jeg hadde den. Ene feilen kostet 8000kr og var visst kun nissan som hadde den delen i sine biler i det hele tatt. Alle andre ting som måtte byttes var gjerne dobbelt så dyrt som på andre bilmerker!!!! Nå hadde jeg visstnok en sportsutgave da, så kan ha noe å si. Eneste forskjellen jeg vet er at det var flere hester i den... Anonym poster: efd860d75418a13ea1b9a171e607cb95 Oisann! Min er fra 1993, betalte 30 000,- for 5 år siden og den går som ei klokke. Har ikke hatt en eneste reperasjon på den Den er IKKE full av dupeditter. Det har nok mye å si. Anonym poster: 1b857de5fd1ec786fd226b3a56fc06d4 Duppedittene var ikke synlige altså, ikke elektronikk og knapper osv. Duppedittene som jeg mener var bildeler i motor og drivverk blandt annet. Visste ingenting om det før bilen streika!!! Kjenner mekanikeren vi brukte privat også og han sa vi ikke burde kjøpe nissan igjen. Var fryktelig dyrt når ting begynte å gå galt. Gode biler, men fikk de hikke så ble lommeboka fort tom :-D Anonym poster: efd860d75418a13ea1b9a171e607cb95 Kanskje dere hadde kjøpt en "mandags-bil" for alle jeg kjenner som har Nissan Primera er knallfornøyd med bilene sine. Til HI: Er bare å søke på nett og du kan selv se at Nissan Primera gjør det bra i bruktbilmarkedet som en stødig bil med lite feil og mangler Anonym poster: 1b857de5fd1ec786fd226b3a56fc06d4
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #14 Skrevet 27. januar 2013 Renault Megane har gode bruktpriser. Skoda også, som nevnt over. Mye bil for pengene. Anonym poster: 70245b9d058e540fc92a3f074e1f359f
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #15 Skrevet 27. januar 2013 Jeg tror Toyota Avensis er en bra bil. Min erfaring er ihvertfall at eldre modeller av avensis, f.eks. fra 2004, ikke har særlig mange elektriske duppedingser man rett og slett ikke trenger. Da slipper man vel også en del småfeil på bilene som er irritasjonsmomenter etterhvert... Jeg kjøpte meg en brukt opel i fjor til 30.000, 2000 modell. Den er full av elektriske duppedingser, og allerede er en del ødelagt og må fikses på. Mekanikere jeg har vært hos med bilen sier at det er typiske opel feil, og at slik feil alltid oppstår når man har mange duppedingser man egentlig klarer seg uten. Så det er ihvertfall noe man bør se etter. Anonym poster: d304c97c1acc970d5bb9d797325c11ba
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #16 Skrevet 27. januar 2013 Styr unna Renault og Peugeot og Citroën. Ikke holdbare biler. Mye feil og reparasjoner. Kjøpt Mercedes eller Volvo. Da har du en solid bil som går og går. Stort sett bare slitedeler som må byttes. Har kjørt maaaange hundre mil med våre volvoer. Har bare byttet normale slitedeler som bremser ol. Bedre biler finnes ikke i mine øyne. God plass, god kjørecomfort og høy sikkerhet er det vi tenker på når det kommer til bil. Jeg mener at man nødvendigvis ikke må se etter nyest mulig bil. Det er med bil som det meste ellers; man får det man betaler for!! Så for all del ikke gå for en nyere Renault som koster det samme som en 5 år eldre volvo, for det er virkelig en grunn til det!!! Lykke til med valg av bil! Håper dere finner en dere blir fornøyd med Anonym poster: 1b504b9716a329e9375c584af6023574
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå