Gå til innhold

Åh, for en fantastisk mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min ropte meg inn på badet for å hjelpe han med noe. Der hadde han tappet i et varmt bad til meg, med avslappende olje og levende lys på kanten. Kald hvitvin fikk jeg også. Så der lå jeg og slappet av og koste meg. Og da jeg kom opp var jammen meg klesvasken tatt og trappa måkt. Og kveldsmaten nesten klar. Jeg unner alle slitne småbarnsmammaer menn som dette, men min får dere ikke for jeg vil ikke dele! :P

Anonym poster: 62790d0eb11bbca5b2d2ec48e30299c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og nå sitter han og tripper og venter på pulings mens du sitter på Dib? Han er sikkert strålende fornøyd han også

Skrevet

Godt å se at ikkje alle klager på sine menn :)

Kos deg videre i kveld :)

Skrevet

Så deilig. Det kunne min kar og haa funnet på hvis han leste dennne tråden.

Anonym poster: 209250b1bd01e6d02e62eaebc8f3b2d4

Skrevet

Og nå sitter han og tripper og venter på pulings mens du sitter på Dib? Han er sikkert strålende fornøyd han også

Nei, han vasker faktisk mer klær!

Anonym poster: 62790d0eb11bbca5b2d2ec48e30299c8

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Her harjeg blitt oppvartet av samboeren sinde fredags kvelden :)

Han har passet på så jeg slipper det meste med unger, foruten kose stunder, han lager mat, ordner oppvask og klesvask, og enda han måtte skru bil i helga, så var han bare i garasjen, så han sa jeg bare kunne ringe når enn jeg skulle trenge noe :) Han lager te til meg, lot meg sove lenge i dag, lager mye mat iløpet av dagen, siden jeg ikke orker hverken det ene eller andre osv.. Nå er jeg syk da, men godt er det å bli dullet med nå ;)

Skrevet

Hørtes deilig ut:):):)

Har selv en mann som varter meg opp (særlig nå som jeg er gravid), og han kan finne på å både vaske gulvene (normalt sett gjør jeg det) og legge junior samme kveld:) det er deilig å slippe:)

+han ringer alltid på vei hjem fra jobb, for å høre om det er noe jeg har lyst på av mat e.l. :) <3 hverdagskos!

Skrevet

Nå må jeg også skryte litt her :) Mannen kom hjem kl 7 etter å ha gått en tolvtimers vakt, stelte og la lillemor, ryddet kjøkkenet og stua etter dagens strabaser, mens jeg har slappet av på sofaen med en kopp te. Deilig for en høygravid kropp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...