Gå til innhold

Hypersensitiv..Er dette en diagnose?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går selv under kategorien hypersensitiv. Men er det en diagnose, eller er det kun en sekkebetegnelse?

 

Anonym poster: d085a938f330c903d0fcaab4bd22d383

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt om det før. Hva innebærer det? Tror ikke det er en diagnose.

 

Anonym poster: 7359b5f8e73f40572aad74b0c7b2295b

Skrevet

Ikke en diagnose, men en beskrivelse av en person med visse personlighetstrekk vel?

 

Anonym poster: fb10799f98135b35eafd6a0a4089462e

Skrevet

Hypersensitivitet forekommer i mange former. Noen er diagnoser, andre er symptomer

 

Anonym poster: 2560a59ba23cd94a4953d9ed5957dfbe

Skrevet

NEI, det er en egenskap som ca 20-25% av befolkningen har, og som kan arte seg på veldig forskjellige måter. Det har overhode ingenting med sykdom å gjøre, men kan selvsagt FØRE til stress og like diagnoser.

 

Men er det denne type hypersensitivitet du mener, eller er det typen allergisk, eller noe helt annet??

 

Anonym poster: 4117f4e648c90c5a0d8c305ef20a0d2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...