Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 Jeg går selv under kategorien hypersensitiv. Men er det en diagnose, eller er det kun en sekkebetegnelse? Anonym poster: d085a938f330c903d0fcaab4bd22d383
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #2 Skrevet 27. januar 2013 Har aldri hørt om det før. Hva innebærer det? Tror ikke det er en diagnose. Anonym poster: 7359b5f8e73f40572aad74b0c7b2295b
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #3 Skrevet 27. januar 2013 Ikke en diagnose, men en beskrivelse av en person med visse personlighetstrekk vel? Anonym poster: fb10799f98135b35eafd6a0a4089462e
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #5 Skrevet 27. januar 2013 Hypersensitivitet forekommer i mange former. Noen er diagnoser, andre er symptomer Anonym poster: 2560a59ba23cd94a4953d9ed5957dfbe
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #6 Skrevet 27. januar 2013 NEI, det er en egenskap som ca 20-25% av befolkningen har, og som kan arte seg på veldig forskjellige måter. Det har overhode ingenting med sykdom å gjøre, men kan selvsagt FØRE til stress og like diagnoser. Men er det denne type hypersensitivitet du mener, eller er det typen allergisk, eller noe helt annet?? Anonym poster: 4117f4e648c90c5a0d8c305ef20a0d2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå