Gå til innhold

Mannen min kan ikke kysse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min kan rett og slett ikke kysse/kline. Vi har vært gift i snart ti år. Og han kysser femdeles som har gjorde da vi møttes. "Jeg skal nok lære ham å kysse etterhvert" tenkte jeg dengang. NOT

Det virker som om han har lest en slags instruksjon om hvordan kysse i ungdomsårene, og bare har holdt seg til det. Jeg tror ikke han får noe utav å kysse selv, han har sikkert aldri kjent etter ordentlig og prøvd seg frem for å finne ut hva som er godt.

Han lager en slags trutmunn, stikker tunga ut av denne, og ruterer den VELDIG raskt. Og forventer da at en skal drive på med en slags tungebryting utenfor munnen. (sikkert dårlig forklart men)

Jeg har utallige ganger forsøkt å vise ham hvordan han kan gjøre det annerledes. Og også spurt om han ikke kan prøve sånn og sånn. Men da blir han rett og slett SUR og vil ikke kysse mer.

Savner et skikkelig godt kyss jeg, rett og slett...

Noen råd?

Anonym poster: cb55a1d6ecaa451f363eabba902b2cd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Hvis ikke du prøver å kysse sånn at jeg også liker det så vil jeg ikke kysse deg mer!" Nei jeg vet ikke altså. Har litt samme problem. Men min mann åpner munnen på vidt gap og prøver å sluke meg. Jeg har sagt i fra at jeg liker ikke det, og har fått effekt, men han er fremdeles ille med disse sluke kyssene hans.

Anonym poster: 05dd6dc69819cc1248ed514395bae652

Skrevet

Det er vel ikke så mye annet å gjøre enn å kommunisere videre..

Gjør gjerne noe som får hans mannlige ego til å vokse. Om han feks en dag kysser bra, så skryter du skyhøyt og forteller hvor deilig det var. Prøv ellers å ikke snakke i nedlatende tone. Mange menn blir sure om man skal prøve å belære dem..

Den beste måten å få en mann til å gjøre noe for deg på, er som kjent: "kjære, du som er så flink til å vaske gulvet, gidder du å gjøre det i dag?".. Menn gjør gjerne noe de føler de er flinke til og får skryt for.

Skrevet

Nesten alle menn kysser helt sprøtt, etter det jeg har erfart. Min eksmann ga meg tungeangst. Da jeg møtte min mann sa jeg at jeg ikke kliner, så det blir bare små kyss. Det har vi holdt oss til og han sier han er fornøyd med det.

Anonym poster: 4a59cd122cc192c04e2eef0d8856683d

Skrevet

Fy faen!! Hiv han på huet og ræva ut av huset!!

Anonym poster: a37b8db4708f12690d8bb80fd3181b33

Skrevet

Jeg holdt nesten på å bli sammen med en for en tid tilbake som heller ikke kunne kysse. Han måtte jeg ha forsøkt å lære opp om det hadde blitt oss ;) men det ble slutt av en helt annen grunn.

Siden mannen din blir sur så kan jeg tenke meg at det egentlig er et litt sårt tema for han. Kanskje har han aldri egentlig forstått hvorfor folk kysser og bare gjøre det fordi han tror/vet du liker det? Hvis han kysser slik du forklarer så er det jo ikke sikkert at han noen gang virkelig har nydt et kyss.

Kanskje du kan prøve å "forføre" ham - uten å si at du skal lære ham å kysse. F.eks. i sengen så kan du ta kontrollen, si at han bare skal nyte, men ikke får gjøre noe selv (uten at du sier det). Så kan du kysse ham lett, be ham åpne munnen sin, når du tenker at "så langt gikk det bra" så stopper du kysset og heller stryker på ham, kysser ham andre steder osv. Hvis han prøver å ta på deg så gir du ham bare beskjed om at han ikke får gjøre noe. Så tilbake til kyss med munnen, begynn som du vil, be ham så åpne munnen, inn med din tunge... stopp kysset igjen og kjærtegn ham andre steder på kroppen igjen. Tilbake til kyss som du lar gå litt videre, hvis han prøver å få tungen for mye ut så gir du ham beskjed om at nå er det du som har kontrollen, og han bare skal gjøre som du sier ;)

Hvis dette skal fungere så må du gjøre nok av andre ting med ham slik at han ikke får med seg at det du egentlig gjør er å lære ham å kysse ;) Han må på en måte tro at kyssingen som du "kommanderer" er en del av "kontrollen" som du har over ham da. Men da må du være gjennomført, hvis han prøver å stryke/ta på deg så må han ikke få lov annet enn om du gir ham en spesifik beskjed om f.eks. stryke deg på brystene en liten stund før du igjen "tar over kontrollen".

Det kan fungere.... tror jeg..... tenkte mye på dette selv ift han det ikke ble noe mer med...

Lykke til ;)

Anonym poster: 60a438f0b6897c4c09645c4909ee69a6

Skrevet

Nesten alle menn kysser helt sprøtt, etter det jeg har erfart. Min eksmann ga meg tungeangst. Da jeg møtte min mann sa jeg at jeg ikke kliner, så det blir bare små kyss. Det har vi holdt oss til og han sier han er fornøyd med det.

Anonym poster: 4a59cd122cc192c04e2eef0d8856683d

Neida - det er mange menn som kysser bra også. Er nok bare du som har vært uheldig.

Én jeg kysset for noen år siden er så til de grader i elitekysser at jeg fremdeles tenker på de kyssene hans. Ingen over og ingen ved siden av - ingen i nærheten, faktisk! Sukkkkk ;)

Men, har heldigvis møtt andre som også har vært gode kyssere :)

Var sammen med en som kysset slik # 2 beskriver også... men han ble faktisk en god kysser etter hvert. Har ikke du hatt en tråd om kyssingen hans en gang, #2?

Skrevet

Jeg holdt nesten på å bli sammen med en for en tid tilbake som heller ikke kunne kysse. Han måtte jeg ha forsøkt å lære opp om det hadde blitt oss wink.png men det ble slutt av en helt annen grunn.

Siden mannen din blir sur så kan jeg tenke meg at det egentlig er et litt sårt tema for han. Kanskje har han aldri egentlig forstått hvorfor folk kysser og bare gjøre det fordi han tror/vet du liker det? Hvis han kysser slik du forklarer så er det jo ikke sikkert at han noen gang virkelig har nydt et kyss.

Kanskje du kan prøve å "forføre" ham - uten å si at du skal lære ham å kysse. F.eks. i sengen så kan du ta kontrollen, si at han bare skal nyte, men ikke får gjøre noe selv (uten at du sier det). Så kan du kysse ham lett, be ham åpne munnen sin, når du tenker at "så langt gikk det bra" så stopper du kysset og heller stryker på ham, kysser ham andre steder osv. Hvis han prøver å ta på deg så gir du ham bare beskjed om at han ikke får gjøre noe. Så tilbake til kyss med munnen, begynn som du vil, be ham så åpne munnen, inn med din tunge... stopp kysset igjen og kjærtegn ham andre steder på kroppen igjen. Tilbake til kyss som du lar gå litt videre, hvis han prøver å få tungen for mye ut så gir du ham beskjed om at nå er det du som har kontrollen, og han bare skal gjøre som du sier wink.png

Hvis dette skal fungere så må du gjøre nok av andre ting med ham slik at han ikke får med seg at det du egentlig gjør er å lære ham å kysse wink.png Han må på en måte tro at kyssingen som du "kommanderer" er en del av "kontrollen" som du har over ham da. Men da må du være gjennomført, hvis han prøver å stryke/ta på deg så må han ikke få lov annet enn om du gir ham en spesifik beskjed om f.eks. stryke deg på brystene en liten stund før du igjen "tar over kontrollen".

Det kan fungere.... tror jeg..... tenkte mye på dette selv ift han det ikke ble noe mer med...

Lykke til wink.png

Takk for svar! Skader virkelig ikke å prøve! :) Og ja, jeg tror du er inne på noe ift. at han ikke helt forstår hvorfor folk kysser. For han har sagt før at han ikke syns kyssing er noe særlig. Han bare gjør det fordi det "hører med". Men han har sikkert ikke prøvd å kysse på noen annen måte enn dette rare greiene han har for seg heller:p

Anonym poster: cb55a1d6ecaa451f363eabba902b2cd0

Skrevet

jeg dumpa faktisk en fyr for mange år siden fordi han var helt elendig til å kysse :P han bare stakk tunga inn i munnen min og roterte den rundt, syns det var så ekkelt at jeg ikke kunne se for meg å bli sammen med han.

Anonym poster: 8a0f885cb5082ef227db0e96e5fa0806

Skrevet

Jeg var sammen med en mann før som ikke kunne kysse. Han var helt elendig på det. Jeg måtte teste han ut noen år senere etter at vi hadde blitt mer voksen, men han var like ille da. Gu så kjedelig.

Anonym poster: a94222240f78d47708ca1b8d25cf3a04

Skrevet

Kyss han du da så ber du han være "passiv". Funker som f... Her,men er glemt når han blir revet med:-/.men ihvertfall godt når jeg bestemmer:-)

Skrevet

Lurer på noe jeg; er det slik at man må ha en "klinekjemi" eller er man enten en god eller dårlig kysser?

Tungekyss med tunger som bare går rundt og rundt er pyton :(

Tungene skal mer stryke på hverandre-mener jeg.

Mannen min er ikke så god på tungekyss, så det blir mest kyssing på oss.

Men.. Har ei venninne som er en dødelig god kysser, og vi kliner ofte sammen ;p

Anonym poster: 13dea5cb32f48f84fd50da55b394f41d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...