Studine mevik Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 To barn, to akebrett, masse nysnø. Resultatet er en svett mamma
Gjest amandine Skrevet 27. januar 2013 #3 Skrevet 27. januar 2013 Dagens hvafforno?? Drittrøtt etter maks tre timer på pute etter senvakt og urolig hode, etterfulgt av eldste som kom hjem på natta og yngste som sto opp et par timer etter. Så bake frokost bake klesvask lunsj klesvask trøste en unge hente en unge kle på tre unger og en mann(!!!?!), så middag og nå streik i sofaen.
frk Nilsen Skrevet 27. januar 2013 #4 Skrevet 27. januar 2013 (endret) Barneselskap for 5 åringen, kvalifiserer til trening! Har fått i meg litt nødproviant som kaffe, snop og sjokoladekake. Stor fare for rødvin til kveldsmat! Trene kan jeg gjøre i morgen Endret 27. januar 2013 av frk Nilsen
Gjest sug lut Skrevet 27. januar 2013 #5 Skrevet 27. januar 2013 Balanse i regnskapet: fått sjokkis i julegave (jula varer helt til påske!) og vassa i skog i snøvær. Men the devil is in the details: min ellers så fornøyde kropp har strukket en møkkamuskel sånn at alt gjør vondt (tråkka i et hull der jeg trodde det ikke var et hull og strakk noe bak under skuldra) så her blir det 1:1 sjokkis og ibux i kveld, kjenner jeg, nå da jeg har sittet og stivna til.
ms.Pond Skrevet 27. januar 2013 #6 Skrevet 27. januar 2013 Har båret møbler hele ettermiddagen, etter en noget fyllesjuk start. Ikke helt etter diettoppskriften, men jeg tillot meg en glipp i går Bygdefæst er ikke noe å si nei til med lett hjerte! Har til gjengjeld fått svette i dag da. Kasser, esker, bokser og en diger skinnsofa, tv med tv-bord, kjøkkenbord, kommoder, herregudsåmyecrapmanhar, og så videre er nå stuet, pakket og lagret. Nå er det ekko på stua, og vi er klar for snekker svigerfar som kommer i morgen og legger gulv med varme i
Studine mevik Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2013 Dagens trim nr 2. Måke oppkjørsel og verandaen. Jeg hater våt snø for øyeblikket
prekæs Skrevet 27. januar 2013 #8 Skrevet 27. januar 2013 Dagens trim nr 2. Måke oppkjørsel og verandaen. Jeg hater våt snø for øyeblikket Gikk frivillig ut å måket 50 meter. Ser det slik at det gjør underverker for håndtak og bingovinger
Gjest sug lut Skrevet 27. januar 2013 #9 Skrevet 27. januar 2013 Dagens hvafforno?? Drittrøtt etter maks tre timer på pute etter senvakt og urolig hode, etterfulgt av eldste som kom hjem på natta og yngste som sto opp et par timer etter. Så bake frokost bake klesvask lunsj klesvask trøste en unge hente en unge kle på tre unger og en mann(!!!?!), så middag og nå streik i sofaen. Håper du fikk vin til streiken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå