Gå til innhold

Hva ville dere kjøpt, Ipad mini, eller Ipad2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker:/ Har iphone. Nettbrettet skal brukes til surfing og til 6åringen.

Anonym poster: 4092f09ad160af1fb6b293927baa0633

Videoannonse
Annonse
Skrevet

iPad2 egentlig, men det er fordi jeg liker stor skjerm når jeg ser på serier.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ipad2. Den er liten nok! ;)

Skrevet

Vi har vel egentlig 3'ern, men det er vel det samme? Jeg ville absolutt kjøpt den store, da noen av spillene krever litt god plass til å trykke på. Har selv en på snart fire, og skjermen kunne ikke vært mindre..

Skrevet

Mini uten tvil. Vi har både vanlig og mini og for ungene er mini favoritten. Mye mer hendig for dem.

Anonym poster: 37b08cfbfaa146598e23d0eb95df14ef

Skrevet

Ipod2. Jeg har den selv og det er kamp om den her i huset. Vi har netflix på alt som kan her i huset, men om tv er opptatt på er det ipoden min som er best å se på. Helt grei str på skjermen, har hat hatt den med meg i senga når jeg har vært syk og sett på film der.

Jeg slipper å ha brillene på, for teksten er igrei str. Hadde sliti med mindre skjerm.

Skrevet

Ipad4 med retina skjer om celluar. 32 eller 64 GB

Anonym poster: c957d34bd3608f7414a44d2706e09059

Gjest Siklerotte
Skrevet

iPad mini, mye enklere for barn (og voksne for så vidt) å holde. Har både vanlig iPad (3) og iPad mini, og det er kun mini som er i bruk. Men nå bruker vi den kun til spilling og litt enkel surfing, da. Ser ikke filmer eller annet.

Skrevet

Kanskje best å spørre de som har erfaring med begge deler? Vi har både ipad 2 og ipad mini, ville uten tvil valgt ipad mini. Før vi kjøpte minien vår jeg av samme oppfatning som flere av dere som har svart her, at skjermen på minien ville bli for liten. Det er bare tull. Foretrekker nå å bruke minien fremfor 2en. Den er så stor og klumpete nå etter at vi har tatt i bruk den andre!

Anonym poster: 4df8741a8b156d0ddcbfda64518efccb

Skrevet

Vi har iPad 2, men har testet ut mini. Jeg ville ha gått for mini, den er veldig lett og veldig hendig. Nå føler jeg bare at vår iPad 2 er klumpete.

Skrevet

Kjøpte ipad2 for er år siden og er veldig fornøyd med den. Men skulle jeg valgt idag hadde jeg definitivt valgt mini.

Skrevet

Jeg ville handlet samsung galaxy tab! Den nyeste.. Men dersom jeg måtte valgt fra apple, hadde jeg ikke handlet mini!

Anonym poster: 272b4d0c1b5d9f172dcc6014fad5b353

Skrevet

Vi har ipad 3. Kjempefornøyd!

Anonym poster: fa6bc215900b571f7bb6765419bec13c

Skrevet

Kjøpte først iPad 3 til barna. De likte den ikke, fordi den var for stor til å holde i hånden, så mannen overtok den.

Nå har de fått iPad mini og de elsker den. Skjermen er akkurat passe stor, og den kan fint holdes av små hender.

Skrevet

Neiiiiii... Ikke apple! Ikke i det hele tatt! Særlig ikke til barn! Nei nei nei... Heller et windows-nettbrett.

Anonym poster: 702cd08aa6fb2f5facc95110be0f1543

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...