Gå til innhold

Kankje to?


oslofrk

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er førstegangs 7+5, men skal på tilig ul tirsdag. Dels fordi jeg har vært så dårlig, dels fordi det er så mange tvillinger i familien. Plutselig går det opp for meg at det kanskje er to!! Hjelpes! ;) Noen som vet om tidlige tegn på tvillingser?

 

Skrekkblandetfryd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke annet enn at de som venter tvillinger ofte blir kvalmere og blir fortere større.

 

Jeg skal på tidlig ultralyd til tirsdag selv! <3 Jeg har også tvillinger i familien og har blitt gravid ved hjelp av pergo, så bestilte tidlig ultralyd denne gangen. Spennende! Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

 

Kjappt voksende mage og temmelig kvalm/trøtt.. Uah! Spennende ;) Lykke, lykke til på tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en merkelig følelse av at det er to der inne, gutt og jente, for jeg greier ikke å bestemme meg for hvilket kjønn det er der inne, så da tror jeg det er en av hver ;) Er også ekstremt kvalm denne gangen, og trøtt. Neida, jeg tror egentlig jeg bare har én inni der, men tidligere har jeg gjettet riktig kjønn tidlig :P Har ikke noe stor mage, eller i hvert fall ikke stor livmor, for den har jeg ikke sjangs til å kjenne selv når jeg ligger på ryggen og ikke har spist på en stund..

 

Kjenner dere livmora selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tvillinger.. jeg var sjikkelig dårlig! var kvalm hele svangerskape. jeg gikk ned 9 kg de første mnd og la ikke på meg før jeg var godt over 20 uker. jeg fikk gravid kul ganske fort,rundt uke 8 hadde jeg en fin liten bump nederst på magen.

kjente liv i uke 11 og min mann kjente liv i uke13-14..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oiii oiii! Har også vært/er dårlig dette svangerskapet,og sååå ekstremt trett at jeg såvidt klarer holde øynene åpne. slik var det ikke dem to forrige gangene. Min samboer er blitt spådd at han kommer til å få tvillinger.. og jeg har mye tvillingpar i familien min.. tjihihi! spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg at det "bare" er en leieboer i magen min ;) utrolig fint og rart å se den lille på ul :) Gleeeder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg at det "bare" er en leieboer i magen min ;) utrolig fint og rart å se den lille på ul :) Gleeeder meg!

 

Jeg og! ;) Gratulerer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...