Gå til innhold

Elsker hortensia! Men den er giftig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til fine blomster jeg kan ha på sofabordet? 2-åringen spiser aldri på plantene, men for sjelefredens skyld bør det være noe som ikke er giftig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungen skal ha i seg ganske store mengder for å bli forgifta av den plantet så hadde kjøpt den :) Min spiste sikkert halve planten da han var 3 og det gikk så fint uten noen problemer.

Anonym poster: e8b831078ba40dc09a27bd639fde7ec9

Skrevet

Vel, det er helt uaktuelt å ha hortensia i gripehøyde så lenge den er oppført som giftig. Som sagt, for min egen sjelefreds skyld. Er det noen damer her inne med grønne fingre som vet om et alternativ?

Skrevet

Vi hadde flere giftige planter i hus i jula, og datteren vår tygger på alt.

De sto selfølelig utenfor rekkevidden hennes når hun var til stede!

Sett planten opp på en høy sjenk eller et skap på dagtid ;) Og sett den på stuebordet når barnet sover..

Anonym poster: 24cee3c8e690f24864a1578e3fd5bdac

Gjest amandine
Skrevet

Det må da være like greit å dressere ungen til ikke å spise planter uten at mamma eller pappa sier det er greit? Du skal snart ut i våren, og ungen må vite at den ikke kan beite fritt uansett

Skrevet

Som sagt, hun har aldri spist på plantene. Vil bare være på den sikre siden. Har flere hortensia i hus, men da i en slik høyde at det ikke er mulig for barnet å få tak i dem. Nå leter jeg etter noe jeg kan ha på sofabordet. Får Google litt, er vel ikke rette stedet å spørre her inne. Takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...