Gå til innhold

hvor gammel var du da du fant "ditt virkelige jeg"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har du i det hele tatt funnet henne? :)

Anonym poster: 6fe45bedd798c914b11f61b7d5b4d9c0

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Gjør man noengang det? hehe.. Håper jo det, men enda ikke "der" her hvertfall.. Men følge med her ja..

Og eventuelt et tilleggs spm til ditt: Hva var "aha"-opplevelsen? Om det var slik det gikk for seg..

Skrevet

Jeg har funnet henne, og jeg finner henne stadig på nytt. Jeg har vel i grunnen alltid stått forholdsvis trygt i meg selv, men unntak av noen få, skjellsettende år der jeg trodde at det var bedre å være noen andre enn meg. Fra jeg var 25, så har jeg falt til ro med den jeg er, men jeg utvikler meg jo stadig, så jeg er jo ikke den samme nå som det jeg var for 10 år siden, eller 5 for den saks skyld. Jeg blir klokere, får mer erfaringer, verdiene mine endrer seg, og slik håper jeg at det fortsetter til mett av dage takker for meg.

Skrevet

det er jammen ikke lett det der...av og til er det vanskelig å vite om en er slik en er fordi andre forventer det, eller om det er fordi du virkelig ønsker det...

Anonym poster: e171bbaad8a388484bba231d0b49f7c2

Skrevet

Jeg har funnet henne, og jeg finner henne stadig på nytt. Jeg har vel i grunnen alltid stått forholdsvis trygt i meg selv, men unntak av noen få, skjellsettende år der jeg trodde at det var bedre å være noen andre enn meg. Fra jeg var 25, så har jeg falt til ro med den jeg er, men jeg utvikler meg jo stadig, så jeg er jo ikke den samme nå som det jeg var for 10 år siden, eller 5 for den saks skyld. Jeg blir klokere, får mer erfaringer, verdiene mine endrer seg, og slik håper jeg at det fortsetter til mett av dage takker for meg.

Utrulig bra sagt.Har det akkurat slik som deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...