Gå til innhold

Leggingen er blitt et helvette


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fra guttungen har leggingen vært enkel. Han er nå 4 måneder og 2 uker ca og for tre uker siden sluttet han med smokken selv pga mye trøske i munnen og etter det har leggingen blitt et helvette. Har altid liggi i senga si fra fødsel.

 

Før:

 

Legger seg syv.

Smokk: Sovner med og uten.

Synger sang.

Stryker over panna

Sovner på 4 minutter.

 

Nå:

 

Gjør alt som før.

Ingen smokk (nekter å ta den).

Skriker opptil 15 minutter.

Løfter vi han opp så er han fortsatt urolig.

Prøver så godt vi kan å roe han ned i senga.

Når han begynner å bli sliten spiser han litt mat og kan etter 20 min sovne.

Ligger aldri alene å skriker.

 

Han har faste soverutiner på dagen og er klar for seng syv så kan ikke være at han er overtrøtt eller ikke. Følger ikke rutinene slavisk, men han styrer litt selv.

 

Skjønner ikke at smokken kan ha så stor påvirkning på leggingen nå enn før. Kan det ha med at det skjer mye i utviklingen hans?

 

Hjelp en rådvill første gangs mor sad.png

Endret av Snuppelupp1988
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er sånn på dag lurene sine også, bortsett fra når han sovner i vogna eller på biltur.

Skrevet

Babyer på bare fire månender pleier å legge seg når foreldrene legger seg.

Så ikke rart at han protesterer på å legge seg så tidlig.

 

Anonym poster: 2d5c6167fbafcb5088955b5eee213d5b

Skrevet (endret)

Han har altid lakt seg syv og sovnet med en gang uten problemer. Fra han var født så skjønner ikke hvorfor han skal begynne med det nå?

 

Å han sover hele natta bortsett fra at han får mat to ganger og sovner som regel fort igjen.

Endret av Snuppelupp1988

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...