Gå til innhold

Jeg er blitt Farmor igjen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Gratulerer så mye :) Barna til din sønn er heldige som har så unge tanter/onkler og farmor!

Min datter har også ung tante og unge onkler, pluss en mormor som var 37 når min datter ble født (fylte 37 dagen etter). Det er bare positivt for min datters del, hun er snart 3 år gammel og anser sin yngste tante (7 år gammel) som sin bestevenn.

Uff, tullet litt med alderen, måtte endre litt på innlegget.

Endret av stearin
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjoner .Egentlig skulle jeg få være med på fødselen men ligger selvsagt dekket i influensa.Måtte jeg bli frisk fort nå så jeg får treffe nurket .

Gjest sug lut
Skrevet

Du er garantert superbestemor, Cat68! Gratulerer så masse.

Skrevet

Gratulerer så mye! Synes det ikke er lenge siden du skrev du skulle bli farmor for første gang :)

Heldig som får barnebarn i såpass ung alder. Er jeg heldig får jeg vel i slutten av 40 åra selv. :)

Skrevet

Oj, men ikke med to samtidig eller? Hvordan takler jentene det da? Det skjedde med en kompis av meg. Skal si det ble helvete. Gratulerer... Må være fantastisk med så ung bestemor

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Oi! Og for 3. gang også da! Jeg skal være glad om jeg blir det for første gang før jeg er 60 ;) Gratulerer så masse :)

Skrevet

Oj, men ikke med to samtidig eller? Hvordan takler jentene det da? Det skjedde med en kompis av meg. Skal si det ble helvete. Gratulerer... Må være fantastisk med så ung bestemor

Nei ikke samtidlig.:)

Skrevet

Gratulerer :-) så stas!

Skrevet

Gratulerer så mye, er nok en fantastisk følelse :)

Skrevet

Gratulerer så mye, er nok en fantastisk følelse smile.png

Det ER det. Det er lett å tru at det er en Klisje når man sier at det er noe spesielt med barnebarn, men det er virkelig det. En helt vidunderlig følelse jeg ikke klarer å sette ord på. Bare gled dere ;)

Skrevet

Åh, heldige deg!! :-)

Gratulerer så mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...