Mamma_til_2 Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 på vegg (malte plater, hvite) og parkett!!! dette er min mann som har sølt, men jeg må ta bort for han "kan ikke" snill som jeg er skal jeg gjøre det, men vet ikke hvordan tips?
Mamma til tre gutter Skrevet 27. januar 2013 #2 Skrevet 27. januar 2013 Prøvd og skrap forsiktig.. Og ta en veldig varm klut og vaske resten av...
☆☆☆ Skrevet 27. januar 2013 #4 Skrevet 27. januar 2013 Ta vekk mest mulig for hand før du brukar strykejern og avispapir eller kaffifilter.
Gjest amandine Skrevet 27. januar 2013 #5 Skrevet 27. januar 2013 Skrape først, så kan du evt smelte med føner og vaske med noe fettløsende, som zalo. Strykejern og kaffefilter funker vel best på tekstil;-)
☆☆☆ Skrevet 27. januar 2013 #6 Skrevet 27. januar 2013 Skrape først, så kan du evt smelte med føner og vaske med noe fettløsende, som zalo. Strykejern og kaffefilter funker vel best på tekstil;-) Tenkte det var verdt forsøket på platekledde veggar også. På harde overflater går jo alt vekk med hendene.
Mamma_til_2 Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2013 Da skal føneren frem og gjøre nytten for seg håper jeg får det bort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå