Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir helt rådvill i en jungel av fuktighetskremer til ansikt! Jeg har en ganske dehydret og tørr hud nå! Selv om jeg smører meg, føler jeg meg stram i ansiktet. Bruker nå en dårlig krem fra apotek, cliniderm face lotion!

Jeg har tenkt å prøve Dior sin extreme krem. Og muligens rens i denne serien. Noen som har erfaringer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir helt rådvill i en jungel av fuktighetskremer til ansikt! Jeg har en ganske dehydret og tørr hud nå! Selv om jeg smører meg, føler jeg meg stram i ansiktet. Bruker nå en dårlig krem fra apotek, cliniderm face lotion!

Jeg har tenkt å prøve Dior sin extreme krem. Og muligens rens i denne serien. Noen som har erfaringer???

Dior har jeg aldri prøvd, men vil tipse deg om en annen. På vinteren blir jeg litt tørr og stram i ansiktet, er endel ute i jobben min.

Jeg bruker en utrolig god krem fra hudpleiesalong som heter Matis response jeunesse. Den er for tørr hud og kaldt klima. Den er dyr, men er veldig god.

Anonym poster: 24c9db8e18843df393b64f9ec0c1d8eb

Skrevet

Jeg liker godt produktene fra La Roche Posay på apotek. Jeg har ganske vanskelig hud. Har tidligere jobbet i parfymeri og kun brukt dyre parfymeriprodukter eller fra hudpleiesalonger. Men denne serien er mye billigere, og kjempebra synes jeg:):) De har litt ulike serier. Jeg bruker en for Rosacea-hud, datteren min bruker en annen og er også veldig fornøyd.

Skrevet

Unnskyld meg, men Cliniderm er ingen dårlig krem, jeg har kjempe mange kunder som er fornøyde med den, du bare bruker en krem som ikke er fet nok til din hud. La Roche Posay som nevnt over er en fin serie, de har forskjellige "fethets grader".

Er det slik at du har tørre flekker som flasser i fjeset eller føler du deg "bare" tørr?

Dersom du flasser litt ville jeg anbefalt LRP Hydraphase Rich, ellers så kan du gå for Hydraphase light. Er du litt rød i huden anbefaler jeg Rosaliac fra samme serie som er en grønn krem som trekker sammen blodårene i ansiktet og som tilsammen gjør at ansiktet får en litt mer normal farge.

Det er viktig å rense huden godt før du bruker kremer, for ellers vil de bare legge seg uten på huden og ikke trekke ordentlig inn og gi næring.

Decubal fra apoteket er også en god fuktighetsserie. De har ganske fete kroppskremer og to litt mindre fete ansiktskremer og er mest egnet hvis du er kjempe tørr og flasser i huden.

Jeg kunne fortsatt i det uendelige men vil anbefale deg å kjøpe LRP. (La roche posay).

Hilsen hudpleie ansvarlig i Boots apotek.

Skrevet

Først må du finne ut om huden din er tørr og trenger fett eller er fuktfattig og trenger fukt. Dior har ikke bra hudpleie, da betaler du bare for merket. Jeg liker godt kremer fra Matis, den som hun over her nevnte er veldig god. På cheapsmells.com kan du få Matis sine kremer billigere, bare du holder deg under tollgrensa.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med cliniderm!

Skrevet

Først må du finne ut om huden din er tørr og trenger fett eller er fuktfattig og trenger fukt. Dior har ikke bra hudpleie, da betaler du bare for merket. Jeg liker godt kremer fra Matis, den som hun over her nevnte er veldig god. På cheapsmells.com kan du få Matis sine kremer billigere, bare du holder deg under tollgrensa.

Jeg støtter dette. Det hjelper lite å pøse på med fettete kremer hvis huden din trenger fukt.

Forøvrig vil jeg tipse deg om å lese deg opp på hudpleie på www.hildechristina.com , hun vet hva hun snakker om.

Dior har gode parfymer og fine klær, skal du ha god hudpleie så styrer du unna typiske merkevarer som lager klær og parfyme. Apotekene har kun "bra" hudpleie for hud som er plettfri fra før.

(Jeg får hvite nupper og sorte prikker i huden av apotek-merker som la roche posay, cliniderm, vichy etc. )

Anonym poster: 0b7cdcf5cf189b67f0b9e0efcf101523

Skrevet

Jeg brukte bare vaseline intensive care før, men den svei helt plutselig en dag etter mange års bruk. Tok da det eneste andre uten parfyme jeg hadde for hånden som var lillebror sin locobase repair. Den er litt feit, men den gjør skikkelig nytte så jeg har bare fortsatt med den :)

Tørker/trykker lett med et håndkle når jeg vil sminke meg siden den som sagt er litt fet.

Skrevet

Jeg har super sensitiv hud. Har litt problemer med at jeg lett kan flasse i ansiktet. Jeg har aldri funnet en ansiktskrem jeg tåler, utenom vaseline intensive care, men jeg fikk ikke nok fukt av den.

Nå har jeg begynt å bruke rens, serum og dagkrem fra hudpleie serien REN. Jeg er super fornøyd! Jeg har sluttet å flasse og huden føles deilig myk.. Anbefales!

Skrevet

For meg fungerer det best med Vichy - og jeg har brukt alt fra dyrt til billig. Det andre som fungerer på meg er Nivea for kropp og ansikt. Det er en billig boks du får kjøpt på dagligvaren.

Skrevet

Jeg har tidligere hatt problemer både med irritert hus, flassing i ansiktet og stram hud. Jeg bruker nå hudserien til Nøytral og er kjempefornøyd. Har prøv alt fra Dior til Nivea før, men alt annet enn Nøytral har irritert huden min.

Anonym poster: 146920102c597f775b5020d4ef1b33fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...