Gå til innhold

Hva har du på deg akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli dyktig lei av tråder som handler om farge på huset ditt, navn på katten, dørmatter, etternavn og nå sist PIN-kode til VISA-kortet.

Så jeg spør: hva har du på deg akkurat nå??

Jeg er hjemme alene så jeg har på marineblå kosebukse og stripete mamma-topp fra H&M :) og grå antisklisokker (!) med røde hjertet.

P.S: håper på noen spenstige svar her; toga, bunad, prinsessekjole, bastskjørt ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blå morgenkåpe og grønt fleeceteppe;-)

Anonym poster: bfb0408104988a4b9eab716f3c450f0e

Skrevet

Gråblå joggedress fra hm. Oversized t-skjorte fra pieces. Ikke spennende, men svært så behagelig.

Skrevet

Bare kjedelig svart tights og singlet!

Skrevet

Sexy neglisjè i blått, mens jeg gjør reint huset. Har ikke kommet meg i dusjen ennå.

Kanskje jeg skulle slå på Webcam og tjene noen kroner samtidig? :P

Skrevet

Svart jeanstights og en gråstripete genser, ingen sokker eller BH. På tide å komme i skikkelige klær i tilfelle noen skulle komme. Får panikk om det kommer noen uten at jeg har Bh på.

Skrevet

Ullundertøy, ullsokker, grå joggebukse og hjemmestrikket grå Skappel genser. Vi var ute i snøen isted, men får vel bytte klær siden vi snart skal i besøk.

Skrevet

Sexy neglisjè i blått, mens jeg gjør reint huset. Har ikke kommet meg i dusjen ennå.

Kanskje jeg skulle slå på Webcam og tjene noen kroner samtidig? :P

Oh-la-la :) Heia McFee!!
Skrevet

Et utrolig sexy ullsett fra Devold i sort og grått, samt matchende sexy ullsokker i grånyanser... ;)

Jeg er sikker på at mannen blir helt gal av lyst, bare ved å se på meg akkurat nå!

Skrevet

Kjedelig her også. 3/4 lang sort tights fra Gina Tricot (under magen hehehe) og en hvit mamma-singlet fra HM (over magen). Ikke akkurat kjempesexy, men jeg vasker hus mens gutten og pappaen er på søndagtur og mater fuglene så behagelig må det være!

Anonym poster: 290be5ee0f8372678ca1febee0e6a507

Skrevet

Heimestrikka ulltøfler, gråmelert joggebukse i ullfrotté frå janus og burgunder genser i ull/silke frå pierre robert. Svart undertøy frå kappahl om det er av interresse

Skrevet

Sykehus uniform, altså helt hvitt. Bukse,overdel og undertøy. Navneskilt og dosimeter.

Anonym poster: 87e4b2bb867815ce46f6bd8ca24ed022

Skrevet

Truse og en singlet :-)

Anonym poster: 0e4d0527833a376e99dc7bd7e754e27f

Skrevet

Svart gravidjoggebukse, hvit singlet, sort lang joggejakke med hvit glidlås. Ingen sokker. Daffedag

Skrevet (endret)

Sykehus uniform, altså helt hvitt. Bukse,overdel og undertøy. Navneskilt og dosimeter.

Anonym poster: 87e4b2bb867815ce46f6bd8ca24ed022

Dosimeter? Røntgenassisterte prosedyrer? Endret av ★
Skrevet

svart joggebukse(aladdin typen), og grå bomullsgenser med rød tekst " wildcats"

Skrevet

Ullstilongs, ulltrøye og lange hjemmestrikka ullstrømper og har ingen planer om å skifte til noe annet :) 27 kalde ute!

Skrevet

Sitter her veldig høygravid, i en joggebukse, singlett og en svart genser.. Ikke veldig stillig :-P

Skrevet

Kosebukse og en laaang hettegenser, håret i hestehale og null sminke. Skikkelig sexy mama idag :P

Skrevet

Jeg går i den vanlige "uniformen" min; blå dongeribukse, en tunika og en strikkejakke, sorte sokker, sort bh og sorte hipsters under.

Jeg er veldig kjedelig i klesveien, går igjen i det samme bestandig..

Anonym poster: 83f883dbc81092748889573a44ed2fc8

Skrevet

Grå joggebukse, sort singlett, blåstripet hettegenser og rødstripet sokker:-P stakkar gubben som har sexy meg:-P til mitt forsvar gidder ikke jeg å sminke meg 1 time før vi skal ut å leke på snø og is;-)

Skrevet

Høres deilig ut :) Mange som koser seg innendørs i dag. Jeg synes at vi skal sende en ekstra god tanke til de som er på jobb i dag og passer på at andre mennesker har det bra <3

Skrevet

Devold ullundertøy og ullsokjer, turbukse og mariusgenser. Akkurat vært ute på trilletur, men skal hive på meg andre klær snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...