Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 Hvor er det blitt av deg? Savner deg kjempemasse her inne <3 <3 <3 <3 Kjempeglad i deg snupps, håper du kommer snart tilbake <3 <3 Dib livet er ikke det samme uten deg <3 <3 Anonym poster: 212c2f162fbd1313457618015ff71dcb
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #2 Skrevet 27. januar 2013 AILO, ikke Aily Anonym poster: 85da5fdd27504532848437d166e0c5e7
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #4 Skrevet 27. januar 2013 Savner både hun og alle de hundrevis av andre som ikke er her inne lenger. Blir ikke det samme når de bytter nick eller blir anonyme <3 <3 <3. Er så mange slemme folk her buhuhu Anonym poster: b2500339a0d6e6a6324cfdd388b81277
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #5 Skrevet 27. januar 2013 Er du forelska? Anonym poster: 5b26cc214ecc5cc78d7a693c6f7a7070
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #6 Skrevet 27. januar 2013 Regner med hovedinnlegget er ironisk ment! Anonym poster: b2500339a0d6e6a6324cfdd388b81277
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå