Gå til innhold

Hvor kjøper du bukser hen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ute etter myke, gode, LANGE bukser som ikke strammer og som er bløte å ha på. Hjemme i permisjon og lei av joggebukser.

Anonym poster: 9a5964eb841bc590264e91b3fead0f77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bik Bok har noen gode myke, meget elastiske. Husker ikke helt navnet i farta. Men de har modeller som både er høye, middels og lave i livet.

Ellers fører også Vero Moda noen gode. Noos heter vel den tror jeg.

Skrevet

Takk for tips;) men det skal ikke være sånn "fake jeans" tights, de hater jeg. De klamrer seg til huden og er altfor tykke i stoffet.

Jepp, kresen her ja..;)

Skrevet

Kjøper bukser på Carlings. Jeg hater joggebukser og alt som ligner på det. Verste jeg ser. Måtte bruke joggebukser et par uker etter fødsel pga sting (var vondt med buksesømmen i skrittet) og jeg har aldri følt meg så ufresh noen sinne.

Anonym poster: 842b0218e4388979dfd2135a1243233b

Skrevet

Takk for tips;) men det skal ikke være sånn "fake jeans" tights, de hater jeg. De klamrer seg til huden og er altfor tykke i stoffet.

Jepp, kresen her ja.. ;)

Er ikke tights jeg snakker om ;) Men vet de har vært utsolgt før jul, mulig de er kommet inn igjen. Spørs jo hvor du bor da.

Skrevet

Fikk tak i noen på Vivikes (!). De ser helt OK ut og er veldig myke. Jeg er ikke helt klar for Mammabukser enda så disse fungerer en stund til :)

Skrevet

Vet ikke om du er slank, men om du er litt stor, anbefaler jeg Lindex. Fant noen der som er høye i midjen, og gikk opp i str. for at de skal være behagelige på. Ellos har de verste buksene, stive og uten passform.

Anonym poster: 00d3bd64b7662fcfcd2ed2b86bae037e

Skrevet

Er 1.80 og veier 75 kg så jeg er vel helt normal. Men slapp og bløt etter tre svangerskap så jeg orker ikke noe som strammer.

Flere?

HI

Skrevet (endret)

Jeg liker Cubus sine "treggings" eller hva de kalles. Sånne helt stramme med strikk i livet. Er ikke tights heller, de er gjerne i sånn delvis dongeristoff, men ganske myke og elastiske. Og så liker jeg strikk i livet siden jeg fortsatt sliter med bollemage etter fødsel.

Men de kan være litt kort i beina da. Jeg er 1,75.

Har også noen lignende fra Lindex.

Endret av GGI
Skrevet

Synes H&M har mange fine, myke jeans nå! Mange er litt lave i livet, men det er bare bra synes jeg :)

Anonym poster: 0d2265354828ecd719fa96b926fc64d0

Skrevet

Lee buksene fra carlings, de koster men er værdt d.

Skrevet

Kappahl og Cubus.

Anonym poster: 70ef02c305da214d709accd8c86e267b

Skrevet

Jeg kjøper logg buksene på H&M, de er gode og myke. Og ikke minst billige.

Skrevet

Men bare i x-s og s :(

Anonym poster: 00d3bd64b7662fcfcd2ed2b86bae037e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...