Gå til innhold

Duste-Ruter-billettsystem!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på nattevakt og reiser kollektivt, billettautomaten virker ikke og nærmeste utsalgssted er stengt fordi det er søndag. Så da måtte jeg betale ekstra for billett ombord. Ble faktisk skikkelig irritert!!

Jeg bor på et lite sted så det er ikke noe særlig utsalgssteder her og hvertfall ikke på en søndag. Synes det nye systemet er skikkelig tungvint!

Dagens utblåsning fra trøtt nattevakt!

Anonym poster: 1c15b780072efb5250db8b85c0cb90c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke fått med deg den nye ruter app'en? Da er en enkeltbillett kun ett klikk unna ;)

Skrevet

Har du ikke fått med deg den nye ruter app'en? Da er en enkeltbillett kun ett klikk unna ;)

Den fungerer ikke med alle typer telefoner. Mannen min kan for eksempel ikke bruke den.

Det er veldig store innkjøringsproblemer i det nye bilettsystemet. Vi får håpe de får orden på det etter hvert.

Anonym poster: 7616c34c15f685da439bb3c10c1c9fd2

Skrevet

Jeg hadde fått sammenbrudd av slike utfordringer etter nattevakt.

Ser for meg avisoppslagene:

Rabiat dame gikk amokk da billettautomaten ikke virket, stasjonen vil være stengt en uke før den kan åpnes igjen etter alle ødeleggelsene.

Politiet har ikke fått avhørt hjelpepleieren enda, hun nekter å si noe før hun har fått sovet. Truet med å gi betjentene et to liters klyster hver om de vekket henne før det var gått seks timer.

Skrevet

Den fungerer ikke med alle typer telefoner. Mannen min kan for eksempel ikke bruke den.

Det er veldig store innkjøringsproblemer i det nye bilettsystemet. Vi får håpe de får orden på det etter hvert.

Fungerer strålende på iPhone ihvertfall :)

Skrevet

Fungerer strålende på iPhone ihvertfall :)

Fungerer på samsung og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...