Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 Anonym poster: d685af2967a3472fe2d687f980b1717d
Galskapens overhode Skrevet 27. januar 2013 #2 Skrevet 27. januar 2013 Pr time da? Blir jo fort 4-5 tusen pr mnd.. Grei pris pm det ikke er noe fast. Men dyrt om du skal ha barnet der 100%
Fomle84 Skrevet 27. januar 2013 #3 Skrevet 27. januar 2013 Nei, helt vanlig med 30 eller 35 kr. Pr. Time
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #4 Skrevet 27. januar 2013 Ok. Så 30kr er ikke litt for mye? Dagmamma står for mat også. Anonym poster: d685af2967a3472fe2d687f980b1717d
LivetErEnLek Skrevet 27. januar 2013 #5 Skrevet 27. januar 2013 Pr time da? Blir jo fort 4-5 tusen pr mnd.. Grei pris pm det ikke er noe fast. Men dyrt om du skal ha barnet der 100% Hvis der er snakk om barn under to år får man jo kontantstøtte og da er det uansett ikke dyrt.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #6 Skrevet 27. januar 2013 Full plass hos hvit dagmamma for barn under 2 år er gjerne mellom 5 og 6000 kr i måneden, så det er ikke dyrt nei. Det er vanlig at en dagmamma tar kontantstøtten pluss maxpris i barnehagen for å passe et barn. Personlig synes jeg det er mye, siden en dagmamma ikke har noe pedagogisk opplegg, men skjønner jo at de må ha såpass om de skal klare leve av å passe 2-3 barn. Anonym poster: 9564548444af15111a613834b201cdfd
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #7 Skrevet 27. januar 2013 30 kroner timen synes jeg høres greit ut, fordi jeg bare vil trenge ca 3 timer per dag. Men spørsmålet er om dagmammaen synes det er greit, eller om 30 kr per time ikke faktisk betyr timepris, men bare er en måte å få månedsprisen for full plass til å høres billigere ut... Anonym poster: baf5282277de1c7dfcb2f81e2ff5a10b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå