Gå til innhold

Er 30kr mye for dagmamma? u/t


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonym poster: d685af2967a3472fe2d687f980b1717d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pr time da?

Blir jo fort 4-5 tusen pr mnd..

 

Grei pris pm det ikke er noe fast. Men dyrt om du skal ha barnet der 100%

Skrevet

Nei, helt vanlig med 30 eller 35 kr. Pr. Time

Skrevet

Ok. Så 30kr er ikke litt for mye? Dagmamma står for mat også.

 

Anonym poster: d685af2967a3472fe2d687f980b1717d

Skrevet

Pr time da?

Blir jo fort 4-5 tusen pr mnd..

 

Grei pris pm det ikke er noe fast. Men dyrt om du skal ha barnet der 100%

 

Hvis der er snakk om barn under to år får man jo kontantstøtte og da er det uansett ikke dyrt.

Skrevet

Full plass hos hvit dagmamma for barn under 2 år er gjerne mellom 5 og 6000 kr i måneden, så det er ikke dyrt nei.

 

Det er vanlig at en dagmamma tar kontantstøtten pluss maxpris i barnehagen for å passe et barn. Personlig synes jeg det er mye, siden en dagmamma ikke har noe pedagogisk opplegg, men skjønner jo at de må ha såpass om de skal klare leve av å passe 2-3 barn.

 

Anonym poster: 9564548444af15111a613834b201cdfd

Skrevet

30 kroner timen synes jeg høres greit ut, fordi jeg bare vil trenge ca 3 timer per dag. Men spørsmålet er om dagmammaen synes det er greit, eller om 30 kr per time ikke faktisk betyr timepris, men bare er en måte å få månedsprisen for full plass til å høres billigere ut...

 

Anonym poster: baf5282277de1c7dfcb2f81e2ff5a10b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...