Gå til innhold

Tfk joggster eller twist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vel så og si bestemt meg for at vi skal kjøpe tfk vogn. Men så ser jeg jo at det er to forskjellige vogner og =p jeg tenkte å kjøpe nytt hjul foran så vi vi får 2 hjul der istedenfor 1. Men passer det bare til joggster?

Er det noe annet som er forskjell på de??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurte på det samme den gang jeg hadde "bestemt" meg for å kjøpe tfk vogn. Den ene har et større hjul enn den andre ( tror det var joggster 3). Men har du prøvd de i butikken? Der får du sikkert info og du får sett og prøvd den ut selv.

Jeg ombestemte meg da jeg kom i butikken å fikk prøvd den, men det var fordi jeg synes det virket mer stabilt med fire hjul, og det er jo smak og behag

Skrevet

Hva mener dere med 4 hjul? er det det doble hjulet som man kan kjøpe til tfk joggster?

Jeg skal også sjekke ut hjulstørrelsene i butikken før jeg bestemmer meg.

Hadde et dobbelthjul sist

Skrevet

Man kan kjøpe et dobbelt hjul foran så det ikke bare er er hjul foran. Men de sitter veldig tett =)

Skrevet

Ja da var det sånn jeg forstod det.

VI hadde det med førstemann og jeg var veldig fornøyd med vognen, gikk på alt mulig underlag og snø. Bakker og grusveier.

Jeg hadde ikke problemer i det heletatt

Nå syns jeg alle sier at twisten ikke er så god på snø, er det slik at det doble hjulet er bedre på snø?

Jeg lurer også på

Er ikke twist forhjulet like stort som på den som har fast fremhjul, mens dette doble er llitt mindre?

Har akkurat gitt bort den gamle vognen så kan ikke måle hva det hjulet var heller.

Skrevet

Jeg kjøpte meg nettopp en brukt joggster twist og det er med kun ett justerbart hjul i fronten, bor på landet med masse snø- satser på at dette går bra:) mange rundt oss som har denne så håper det er et godt tegn:)

Skrevet

Jeg syns vognen er god å trille selv om det er snø:)

Skrevet

Flott, jeg var som sagt superfornøyd med min tfk, fra forrige gang, det var en modell som ikke er i salg nå. Der byttet jeg ut en fast hjul med et slikt "dobbelthjul" vil ikke akkurat kalle det firhjuling fordet altså.

Den var super på alt slags føre så om det er noen som har god erfaring med Tfk jogster twist så er jeg glad for det, for jeg heller mot den vognen

Skrevet

Men jeg har sett på tfk joggster og den kan man bytte ut fronthjulet med to doble. Tenkte litt på den =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...