Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #26 Skrevet 27. januar 2013 Egeland Anonym poster: 67598525cb84db69024dc18e1bbd0744
førskolelæreren Skrevet 27. januar 2013 #27 Skrevet 27. januar 2013 Hvorfor skulle alle vite hva jeg heter til etternavn? Veldig uinteressant!
Countess Skrevet 27. januar 2013 #28 Skrevet 27. januar 2013 (endret) Det er såpass spesielt, at med bare å vite det, tror jeg hvem som helst hadde funnet meg her Endret 27. januar 2013 av Countess
Gjest Antarctica Skrevet 27. januar 2013 #29 Skrevet 27. januar 2013 Sier jeg det vet jo alle hvem jeg er! Slapp av, vi vet alle at du heter Ikkenonavn!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #30 Skrevet 27. januar 2013 Husmor Anonym poster: f72a08acd0de97db849da5c89c13f4a6
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #37 Skrevet 27. januar 2013 Normann Anonym poster: 54f5ffbd52db7b324b1c974628c2dde6
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #38 Skrevet 27. januar 2013 Br/ så klart. Br er short for bridezilla! Anonym poster: 7fa4f7fdc9c388a90ebedc475ca64adf
<3 2G <3 Skrevet 27. januar 2013 #40 Skrevet 27. januar 2013 Kun min familie i Norge som har det navnet
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 27. januar 2013 #42 Skrevet 27. januar 2013 Ullteppe! Trodde det var innlysende?
Light of my life Skrevet 27. januar 2013 #44 Skrevet 27. januar 2013 Igjen: jeg legger ikke ut personopplysninger her inne. Spes etternavnet er såppass unikt at jeg ville blitt kjent igjen med en gang.
Modesty Blaise. Skrevet 27. januar 2013 #45 Skrevet 27. januar 2013 Ehhh.... Blaise Ikke vanskelig å se ut i fra nicket det da
ellen-propellen Skrevet 27. januar 2013 #46 Skrevet 27. januar 2013 Syns det er imponerende at HI legger ut denne tråden anonymt uten å oppgi sitt eget etternavn. Mitt er forøvrig Propellen
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #47 Skrevet 27. januar 2013 Etternavnet til HI er nok Hobby-Stalker. Anonym poster: 38b8ccf01b08c44639243a2bdd816373
Frøken Ubesluttsom Skrevet 27. januar 2013 #48 Skrevet 27. januar 2013 Berntsen. Det er såpass vanlig navn at jeg er ikke redd for å si det. Blir jeg kjent igjen blir jeg kjent igjen for bilde og nick mer enn etternavn. Du delte jo fornavnet ditt i "deler du etternavn med en kjendis" for noen dager sida, så jeg hadde ikke blitt sjokka hvis folk hadde kjent deg igjen på flere måter. Anonym poster: b88ea90d7fd2bc3c96f4a769c9185d14 Ja men det er jo det jeg sier. Hvis jeg blir kjent igjen her inne blir jeg kjent igjen på nick og bilde, mer enn på navn. Så siden jeg har det nicket og det bildet jeg har, så spiller det ingen rolle for meg å dele navnet mitt heller.
Himmel og hav Skrevet 27. januar 2013 #49 Skrevet 27. januar 2013 I dag veksler det mellom Sofasliter og Snørrmaker.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #50 Skrevet 27. januar 2013 Smith Ballestad Anonym poster: db7762a5c97e15ab615d21a13405f63f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå