Gå til innhold

Hva heter du til etternavn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Egeland

 

Anonym poster: 67598525cb84db69024dc18e1bbd0744

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle alle vite hva jeg heter til etternavn?

 

Veldig uinteressant! :)

Skrevet (endret)

Det er såpass spesielt, at med bare å vite det, tror jeg hvem som helst hadde funnet meg her :P

Endret av Countess
Gjest Antarctica
Skrevet

Sier jeg det vet jo alle hvem jeg er!

 

Slapp av, vi vet alle at du heter Ikkenonavn!

Skrevet

Husmor

 

Anonym poster: f72a08acd0de97db849da5c89c13f4a6

Skrevet

Jeg heter Lys til etternavn. Stearin Lys

Skrevet

Br/ så klart. ;)

Skrevet

Normann

 

Anonym poster: 54f5ffbd52db7b324b1c974628c2dde6

Skrevet

Br/ så klart. ;)

 

Br er short for bridezilla! :D

 

Anonym poster: 7fa4f7fdc9c388a90ebedc475ca64adf

Skrevet

Kun min familie i Norge som har det navnet ;)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ullteppe! Trodde det var innlysende?

Skrevet

Igjen: jeg legger ikke ut personopplysninger her inne. Spes etternavnet er såppass unikt at jeg ville blitt kjent igjen med en gang.

Skrevet

Ehhh.... Blaise

Ikke vanskelig å se ut i fra nicket det da :)

Skrevet

Syns det er imponerende at HI legger ut denne tråden anonymt uten å oppgi sitt eget etternavn.

Mitt er forøvrig Propellen

Skrevet

Etternavnet til HI er nok Hobby-Stalker.

 

Anonym poster: 38b8ccf01b08c44639243a2bdd816373

Skrevet

Berntsen.

 

 

Det er såpass vanlig navn at jeg er ikke redd for å si det.

 

Blir jeg kjent igjen blir jeg kjent igjen for bilde og nick mer enn etternavn.

 

Du delte jo fornavnet ditt i "deler du etternavn med en kjendis" for noen dager sida, så jeg hadde ikke blitt sjokka hvis folk hadde kjent deg igjen på flere måter.

 

Anonym poster: b88ea90d7fd2bc3c96f4a769c9185d14

 

Ja men det er jo det jeg sier. Hvis jeg blir kjent igjen her inne blir jeg kjent igjen på nick og bilde, mer enn på navn. Så siden jeg har det nicket og det bildet jeg har, så spiller det ingen rolle for meg å dele navnet mitt heller.

Skrevet

I dag veksler det mellom Sofasliter og Snørrmaker.

Skrevet

Smith Ballestad

 

Anonym poster: db7762a5c97e15ab615d21a13405f63f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...