Gå til innhold

Redd broren til mannen min.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ikke så lenge siden voldtok han meg og truer meg daglig med å gjøre noe med familien min. Spesielt med datteren vår, dersom jeg sier noe til mannen og familien. For to dager siden skubbet han meg ned trappen og alle tror det var et uhell. Dette var i familie selskap. Utad er han en rolig mann med suksess i karrieren og det er ingen som tror han er slik. Han kommer stadig innom og er hele tiden rundt oss...... Jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg ut av dette....

Anonym poster: 37b68f6e4ed7566fe3482a36f02b6f29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud. Kontakt politiet og anmeld ham!

Anonym poster: ce1a06dc202612cf28ecfca710f46a85

Skrevet

Annmeld han fortell alt til mannen og familien og pass godt på datteren din så han ALDRI er i nærheten av henne! Kontakt ett krisesenter om du ikke føler deg trygg. Pass på å ikke vær mye alene med eller uten datteren din. Ønsker deg alt godt og håper du kommer deg ut av dette. Sender deg en varm klem

Gjest Antarctica
Skrevet

Skaff bevis for truslene. Opptaksutstyr, taleopptaker på mobilen, hva som helst, når han sier de tingene.

Skrevet

Herregud! Stakkars deg. Håper han får den straffen han fortjener.

Skrevet

Ta vare på bevis slik at du kan vise de til mannen din. Få han til å skrive om voldtekten og truslene på melding til deg. Videresend de til ei venninne i tilfelle mannens din ikke tror deg og tvinger deg til å slette de eller lagre de på iCloud vis du har det. Deretter går du til politiet... Søk om besøksforbud og voldsalarm. Dette vet jeg mye om så send gjerne en pm vis du trenger oppmuntring, støtte og hjelp

Skrevet

Og for Guds skyld. Ikke slipp din datter ut av synet. Hadde ikke turt å levere henne i barnehagen eller på skolen om jeg var deg

Skrevet

Da setter du din datter først og anmelder ham! Har han gjort dette flere ganger så slutter han aldri. Da er du redd hele tiden, anmelder du ham så slipper du det og får besøksforbud.

Anonym poster: 1149d1fadab76a9e43be2e49dfd409fe

Skrevet

Prøv å skaffe bevis, og fortell det til mannen din.

Vi ikke mannen tro deg forlater du han. Så enkelt og så vanskelig er det, du kan ikke være i denne familien lenger om mannen din ikke tror deg.

Men først og fremst må du skaffe bevis, voldtar han deg må du rett på legevakten så de får tatt prøver og bevist at du faktisk er tatt med vold. Prøv å få tatt opp samtaler med han på telefonen, kanskje du klarer fremprovoserer en tekstmelding fra han?

Du må ha bevis så mannen din skjønner at datteren deres aldri må i kontakt med onkelen sin uten tilsyn.

Jeg synes også du skal kontakte krisesenteret, der kan du får støtte og hjelp til hvordan du skal gå frem for å anmelde og komme deg unna. Ville om nødvendig tatt kontakt med barnevernet også, om du forlater mannen din kan han ikke ha samvær og la jenta være sammen med onkelen sin.

Anonym poster: 288d9097dd8efa2b16f3e23a11d567f9

Skrevet

Jeg skjønner at det kan virke uoverkommelig å fortelle mannen din at hans bror gjør dette, men det må rett og slett være første skritt. Lag på forhånd en plan for hva du gjør hvis mannen ikke tror deg. Avtal med en venninne, reis til krisesenteret, hjem til foreldrene dine eller et eller annet.

Deretter må du anmelde svogeren din til politiet. Det er nok sent med tekniske bevis nå ift voldtekten, så det spørs om han kan dømmes for den. Be om besøksforbud ift datteren din, slik at du kan ringe politiet kjapt hvis svogeren oppsøker henne.

For en utrolig kjip situasjon! Store klemmer til deg.

Skrevet

Hvordan går det med deg HI? Tenker masse på deg og datteren din. Håper dere har det bra:)

Skrevet

Jo reddere du viser han at du er, desto mer kontroll tar han over deg/dere... Det er ingen lett vei å ta, og jeg kan ikke engang forestille meg hvordan du har det... Men som mange sier her, han stopper nok ikke med det første. Det er en risk å gå til politiet, uten tvil, men det er ENDA større risk å ikke gjøre noe...

Gå til politiet, med eller uten bevis.

Og masse, MASSE lykke til...

Skrevet

Troll..

Anonym poster: 9645ca7625367d9970ae7719f1d51180

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...