Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 føler at jeg gjennom hele svangerskapet, og nå den første måneden, er den eneste her hjemme som har prøvd å finne det beste utstyret til den nye verdensborgeren. Vogn, seng, madrass,bæresele,tåteflasker - ja lista er lang... Og som om det ikke er nok med at det også er jeg som står for alt i hjemmet, så er det jo en "selvfølge" at jeg også tok denne oppgaven.. Så nå sitter jeg her, dødsens sliten etter ks, med en baby som syns det værste i verden er å sove, smerter i kroppen og ei ammetåke og en liten depresjon som er i ferd med å få begeret til å renne over - så kommer mannen og kameratene(!) og påpeker at jeg har valgt "feil" utstyr til den lille.... kjenner den lunta begynner å bli farlig kort. at han nå våger å komme å påpeke at jeg har gjort "feil" når han tidligere ikke har løftet en finger for å sjekke ut hva som er blitt kåret "best i test" osv NÅ har han tid til å finne ut, å peke på hva jeg har gjort feil? Det koker snart her! Dagens utblåsning... Anonym poster: cd269b811fb004db1e1fe3274eb748cd
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 Fy søren så dårlig gjort av han!! Anonym poster: e2c01fb4f80d2dd521d5ef82179eea13
Sydamen Skrevet 27. januar 2013 #4 Skrevet 27. januar 2013 Da sier du at da kan han ta seg en runde, kjøpe inn alt nytt siden du visst har gjort alt fryyyyykteøig feil og kjøpe med noe stort og dyrt til deg i sammen slengen. Om ikke han kan gjøre det, kan han holde munn. Noen mannfolk!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #5 Skrevet 27. januar 2013 Hiv han på huet og ræva ut! Anonym poster: dc5adbe1fc56e2e4c5ed9d281967d05a
Gjest Yzma Skrevet 27. januar 2013 #6 Skrevet 27. januar 2013 Jeg ville pent latt den eksplosjonen slippe løs der og da, jeg. Og litt til, uten sukker på! Herrefred, for et mannfolk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå