Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 http://www.vg.no/nyheter/artikkel.php?artid=10106837 Gawd, har vi ikke nok skyldfølelse for å ikke amme. Anonym poster: 1a4161b01c5cbbfba5d97fa9d23fc765
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 Tungmetaller i det meste som finnes av mat, Pga miljøet det. Veksthormoner og antibiotika i kjøtt osv osv. Så ikke så lett å holde seg "ren" dessverre. Anonym poster: 6d4660e7ad2de27009683f032df5353f
bIomstre Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 Vel, jeg er blandt de som raser ned i vekt i ammeperioden, så det frigjøres sikkert vel så mye tungmetaller og i tilleg miljøgifter i min morsmelk i allefall...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #4 Skrevet 26. januar 2013 Tungmetaller i morsmelk også Anonym poster: f0d63baec781182b92ed0c80268cc846
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå