Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 - Ja da... jeg sitter her jeg også... OG hvorfor gjør jeg det... Det lurer jeg ofte på selv. Anonym poster: d3c9eb42c481c323a1126ae32db790d8
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 Det lurer jeg også på. Noen ganger skulle jeg ønske det bare var å slutte med det, men det er det visst ikke Verre enn røyk, jo! Anonym poster: 6eb2f3772cb05b0d09b05a2652613a74
Februargullet2013 Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 Si det, Tidsfordriv. venter på babyen bare og er alene stort sett hele dagen, i alle fall hverdagene,når samboeren jobber.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #4 Skrevet 26. januar 2013 Ler..helt enig..alt for mye rare hønemorer er det også her, som heller feier for andres dør, istedenfor sin egen! Anonym poster: 115c5d8e1be4970a0b4e46bfd902cc1a
Elsker livet Skrevet 26. januar 2013 #5 Skrevet 26. januar 2013 Si det. Jeg har ingen god forklaring, er egentlig å kaste bort tiden. Men jeg liker multitasking. Vasker do, sjekker innlegg, vasker speil, svarer i tråd. Da merker jeg ikke at jeg gjør ting som er kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #9 Skrevet 26. januar 2013 Humor? Har høytlesing for min mann hver dag..han er rystet! Så fra nå av har han satt foten ned..jeg får ikke reise bort mere, jeg skal slutte og jobbe siden bhg skader våre barn, for ikke å snakke om sfo, min beste venninne må jeg kutte kontaktwn med da hennes jobb er skadelig for barna( hold dere fast, hun jobber offshore) Dette er bare pga dagens høytlesning....så dib er blodig alvor!!! Anonym poster: 115c5d8e1be4970a0b4e46bfd902cc1a
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #11 Skrevet 26. januar 2013 Jeg klarte å slutte å røyke ved å bli hekta på DiB. Nå må jeg begynne å røyke igjen for å avruse meg fra Dib. Faen! Anonym poster: 14f2cc79625ea048daa7c460dcafabe2
sillyfilly og Olivia Skrevet 27. januar 2013 #13 Skrevet 27. januar 2013 Jeg liker å hjelpe. Svare på tråder fra folk som lurer på ting jeg kan ting om. Og fordi det fordriver tiden når jeg kjeder
stearin Skrevet 27. januar 2013 #15 Skrevet 27. januar 2013 Ja si det... For meg er det nok underholdning og en smule humor som får meg til å komme hit dag etter dag Når jeg først lagde profil hit lurte jeg på masse, og jeg fikk masse hjelp. Nå håper jeg at jeg har klart å hjelpe noen med den kunnskapen jeg har fått i løpet av 3 år. Men egentlig er jeg her mest for underholdningens del.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #16 Skrevet 27. januar 2013 DIB er "dokusåpe" live. Ikke rart mange blir hektet. Hadde ikke forundret meg om driverene av forumet står bak enkelte innlegg for å skape diskusjon. De bruker jo trådene til å lage artikler på klikk.no... Hvorfor jeg er her? Virkelighetsflukt når jeg er sliten, ikke får sove o.l. Da kan jeg ihvertfall trøste meg med at jeg har en super mann og et godt liv i forhold til mange her...;-) Anonym poster: 090c132508094b2832f6e292cd0aba8d
Modesty Blaise. Skrevet 27. januar 2013 #17 Skrevet 27. januar 2013 Underholdning! Og jeg føler meg befriende normal og oppegående etter å ha lest tråder her inne. Å logge inn her har vært som å oppdage en helt ny verden Holdninger og tankesett som jeg trodde var helt utdatert lever i beste velgående, ting jeg aldri har tenkt på, eller trodd kunne være et problem blir blåst opp til store ting her inne. Jeg må innrømme at for meg er dette i perioder stor humor, og jeg blir rett og slett også litt glad for hvor ukomplisert hverdagen vår er i forhold til mange andres, som tydeligvis går inn for å lage problemer for seg selv...
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #18 Skrevet 27. januar 2013 Fordi jeg er så utrolig dårlig form at jeg ikke klarer annet enn å ligge på sofaen for tiden... Og det er ganske underholdene å høre hvor mange lite oppegående og dysfunksjonelle mennesker med rare problemer som er rundt omkring. Anonym poster: e1bf63f9e4b8c4004fbc49bc7f620992
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 27. januar 2013 #19 Skrevet 27. januar 2013 Underholdning! Og jeg føler meg befriende normal og oppegående etter å ha lest tråder her inne. Å logge inn her har vært som å oppdage en helt ny verden Holdninger og tankesett som jeg trodde var helt utdatert lever i beste velgående, ting jeg aldri har tenkt på, eller trodd kunne være et problem blir blåst opp til store ting her inne. Jeg må innrømme at for meg er dette i perioder stor humor, og jeg blir rett og slett også litt glad for hvor ukomplisert hverdagen vår er i forhold til mange andres, som tydeligvis går inn for å lage problemer for seg selv... Helt enig i alt du skriver Det er rett og slett fasinerende å følge enkelte diskusjoner og problemstillinger.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #20 Skrevet 27. januar 2013 Jeg har små barn og ønsker å spørre om råd å dele erfaringer rundt det. Er her det er mest folk. Men syns det er mye fjas og tull her og. Alle disse trådene om hvem som har hvilke nick osv bryr jeg meg ikke om. Noen er her så mye at de begynner å kjede seg virker det som, og da finner de på historier og prøver å lage drama ( slik som den julie saken, som jeg tror er oppspinn fra ende til annen) Anonym poster: 32312d01cb86fe8fb40c3db9ffc01201
*Miss Flua* Skrevet 27. januar 2013 #21 Skrevet 27. januar 2013 Fordi jeg er blitt helt hekta kan ikke gå glipp av en eneste tråd med litt action, det er alt for god underholdning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå