Gå til innhold

Synes dere offshoredamer er dårlige mødre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor/hvorfor ikke?

Og hva er forskjellen på dem og offshoremenn?

Anonym poster: c314e946147470900d4ed4eb23b21e2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal innrømme at jeg reagerer fordi jeg selv hadde følt det veldig vondt å være så lenge borte fra dem. Virker som menn generelt slapper mer av når de er borte fra barna så lenge de vet de er godt ivaretatt.

Skrevet

Ja, det synes jeg. Fatter ikke at en mor eller far klarer å være så lenge borte fra barna sine. Det er en tid for alt. Man kan jobbe offshore når ungene er voksne.

Anonym poster: 2969a0797e5f82ba48a09b52d10e19be

Skrevet

Jeg synes horedamer er de aller værste!

Skrevet

Men de kan jo komme hjem hver dag.

Skrevet

Er imponert over dem jeg:) som faktisk klarer det. Det er ikke ensbetydene med at jeg mener der er dårlige mødre, for det er de ikke..men de har skjønt noe mange ikke har, nemlig at livet ikke stopper opp selv om man får barn. De har garantert flotte menn som tar seg av barna på en meget tilfredstillende måte, slik at de slipper å høne rundt mannen og ungene hele tiden:) tommelen opp for dem!!!!

Anonym poster: 301b7e3cb2e238835f866e066b1df223

Skrevet

Så sant - så sant! Ut av det blå fikk jeg så mye mer respekt for dem. Flotte damer!

Skrevet

Så sant - så sant! Ut av det blå fikk jeg så mye mer respekt for dem. Flotte damer!

Dessuten har de god timelønn de også, og slipper å forurense med helikoptertransport hver gang de skal hjem.

Skrevet

Dessuten har de god timelønn de også, og slipper å forurense med helikoptertransport hver gang de skal hjem.

Å? Og jeg som trodde horer hadde helikopter..?

Skrevet

Å? Og jeg som trodde horer hadde helikopter..?

Men det er vel de barnløse. Får ikke isofix i helikopter vet du. Upraktisk når en skal hente i barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...