Nettie+jentungen Skrevet 26. januar 2013 #26 Skrevet 26. januar 2013 Aah, farcry 3 har jeg lyst til å spille.. Men samboeren bestilte selvfølgelig til pc!! Liker ikke spille på pc egentlig, så får se hva jeg ender opp med.. Uncharted er gøy det skal vel bli film av det og liker forresten AC spillene og
stylees Skrevet 26. januar 2013 #27 Skrevet 26. januar 2013 Aah, farcry 3 har jeg lyst til å spille.. Men samboeren bestilte selvfølgelig til pc!! Liker ikke spille på pc egentlig, så får se hva jeg ender opp med.. Uncharted er gøy det skal vel bli film av det og liker forresten AC spillene og Ikke så glad i å spille på PC jeg heller, med unntak av sims men det har jeg bare dilla på i korte perioder av gangen. AC spilte samboeren min før, men det fikk jeg aldri helt interessen for
Nettie+jentungen Skrevet 26. januar 2013 #28 Skrevet 26. januar 2013 Lol the sims finnes her og skulle spille for noen mnd siden, men etter å ha rotet det til da jeg skulle lage en familie ga jeg opp ble bare styr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå