Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Er det mulig å fornekte så mye? De trenger ikke slankekurer (bare...), de trenger psykolog! Og foreldrene burde hatt en seriøs prat med lege, sosialarbeider, psykolog og eventuelt barnevern... Himmel... Det er egentlig ganske trist...og samtidig fascinerende. Klarer ikke slutte å se på... Anonym poster: d45534e9615b9eb9f4eedb847d7ce469
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 Fælt å se på den lille jenta i klesbutikken sammen med mammaen sin. Moren skulle hatt en skikkelig fik rett og slett. Anonym poster: d1b85e031600c4c8af10f2ed2d289f5c
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 Også sier moren til 6-åring at de har ventet i over ett år på å få hjelp, men ene skuffen i kjøleskapet er fult av diverse desserter. Herregud er det mulig å være så dum?!!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #4 Skrevet 26. januar 2013 Også sier moren til 6-åring at de har ventet i over ett år på å få hjelp, men ene skuffen i kjøleskapet er fult av diverse desserter. Herregud er det mulig å være så dum?!! Helt utrolig, jeg kjenner at jeg blir varm av å se på. Også han pappaen nå, som prøver å snakke fornuft, mens moren bare skylder på gener, samtidig som datteren spiser hele tiden. Pappaen har jo helt rett i det han sier. Moren har vet sikkert innerst inne a det er hennes feil at datteren er blitt så stor som hun har blitt. Hun hadde nok uansett blitt ei stor jente, men ikke overvektig med et godt kosthold. Anonym poster: d1b85e031600c4c8af10f2ed2d289f5c
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 26. januar 2013 #5 Skrevet 26. januar 2013 Også sier moren til 6-åring at de har ventet i over ett år på å få hjelp, men ene skuffen i kjøleskapet er fult av diverse desserter. Herregud er det mulig å være så dum?!! Helt utrolig, jeg kjenner at jeg blir varm av å se på. Også han pappaen nå, som prøver å snakke fornuft, mens moren bare skylder på gener, samtidig som datteren spiser hele tiden. Pappaen har jo helt rett i det han sier. Moren har vet sikkert innerst inne a det er hennes feil at datteren er blitt så stor som hun har blitt. Hun hadde nok uansett blitt ei stor jente, men ikke overvektig med et godt kosthold. Anonym poster: d1b85e031600c4c8af10f2ed2d289f5c Ja hun moren skylder på genene. Viser bildet fra oldeforeldrene eller noe fra 1920 og sier de var også store. De kunne ikke sammenlignes med henne og datteren. Alt faren sa er jo rett! Man må ikke opereres for å gå ned i vekt. Riktig mengde sunn mat og mosjon gjør at man går ned i vekt! Moren irriterer meg grenseløs!!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #6 Skrevet 26. januar 2013 Jeg får faktisk vondt i sjelen. Det er som ei bilulykke, man vet at enten så hjelper man eller så ser man bort, men... Jeg klarer ikke la være! Og jeg blir så sint!!!!! TS Anonym poster: d45534e9615b9eb9f4eedb847d7ce469
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #7 Skrevet 26. januar 2013 Og, ikke bare det, men de legger all skylda på vekta. "Jeg hadde ikke muligheten til et godt liv, fordi jeg var feit... Jeg fikk dårlige karakterer på skolen fordi jeg var feit... Jeg kunne ikke begynne på universitetet fordi jeg var feit..." Og moren som "Jeg har reddet et liv i år, det var noe jeg bare måtte gjøre..." Nei, du kunne hørt på mannen din og sluttet å gi jenta di sjokolade! Og lære henne selvrespekt! JEG BLIR SÅ SINT! TS (puh, blodtrykk...!) Anonym poster: d45534e9615b9eb9f4eedb847d7ce469
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå