Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 HELE livet har jeg vært stygg. Hjelper verken sminke meg, gå til frisøren, trene, jeg forblir stygg og uattraktiv. Og ja, jeg har prøvd å "endre holdning" og fortelle meg selv at jeg ikke er stygg, men hjelper svært lite når alle andre synes det motsatte, til og med min egen samboer.... Anonym poster: b8db4224b0da4979c59d1ec62ed4a188
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 huff da.. nøyaktig hva er det som er stygt? er det sånn at du evnt kan fikse på det ? Anonym poster: dec19d2be9d5b7b6afabc0c46f420937
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 Hvor gammel er du? Jeg er også stygg, og har etterhvert sluttet å bry meg så mye. Men jeg orker nesten ikke å vise meg ute blant folk. Anonym poster: a4ebb5925880c022c3ba0726344f2836
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #4 Skrevet 26. januar 2013 Har faktisk reagert på hvor mange stygge folk det faktisk finnes. Anonym poster: 87dcec63f4ac04c4e4c543edc01de9f0
optimist77 Skrevet 26. januar 2013 #5 Skrevet 26. januar 2013 Jeg syns jeg VAR stygg. Ble mobbet for utseendet mitt i ungdomsskole/videregående alder. Dette er 20 år siden snart nå. Har alltid følt meg stygg og uattraktiv. Var den som aldri fikk oppmerksomhet fra gutta, sto bare å så venninnene mine sole seg i glansen av oppmerksomhet fra alle de "kjekke gutta". MEN, jeg har alltid hatt mye sjarm og humor! Glimt i øyet, positiv holdning og et godt humør og masse humor:) Ettehvert som årene er gått, hvor jeg har blitt eldre, ja utstråler kanskje en trygghet på meg sjøl, så har jeg fått høre at jeg er ei utrolig søt og sjarmerende dame, og har ikke mangla tilbud fra gutta. Har sambo og fått 2 flotte barn. Har mange venner og uten å virke innbilsk, så vet jeg at jeg er godt likt blant venner og kollegaer. Hadde noen sagt hvor jeg "kom til å være" for 20 år sia, hadde jeg ikke trodd det i min villeste fantasi engang. Jeg har sluttet å fokusere på kropp og utseende, men alltid sørget for å "stelle meg", gjøre ting JEG slik at jeg føler meg vel. Det tror jeg kan ga vært med å skape skjønnheten min, om jeg kan tillate meg å bruke det ordet;) Prøv å føl deg vel, tenk humør og holdning;) Utseende betyr ikke all verden, men vet jo at vi blir preget i dagens samfunn. Ønsker deg alt godt.
Sint naken biltyv Skrevet 26. januar 2013 #6 Skrevet 26. januar 2013 Er man stygg må man ha humor og det tullet der... Er man digg trenger man ikke tenke på humor og bla bla bla. Ta plastiske operasjoner eller slutt å klag!! Som om noen i det hele tatt gidder å bry seg om at du er stygg. Du er ikke verdens navle selv om du later til å tro det
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #7 Skrevet 26. januar 2013 Er man stygg må man ha humor og det tullet der... Er man digg trenger man ikke tenke på humor og bla bla bla. Ta plastiske operasjoner eller slutt å klag!! Som om noen i det hele tatt gidder å bry seg om at du er stygg. Du er ikke verdens navle selv om du later til å tro det Næmmen så koselig svar da... Jeg skrev det her fordi jeg hadde behov for å blåse ut litt damp. Og ja, samboer og venninner bryr seg om at jeg er stygg. Samboer vil for eksempel ikke ta i meg uten å grøsse, han holdt ut i litt over 1 års samboerskap, men klarer ikke å late som lenger :S HI Anonym poster: b8db4224b0da4979c59d1ec62ed4a188
Sint naken biltyv Skrevet 26. januar 2013 #8 Skrevet 26. januar 2013 Er man stygg må man ha humor og det tullet der... Er man digg trenger man ikke tenke på humor og bla bla bla. Ta plastiske operasjoner eller slutt å klag!! Som om noen i det hele tatt gidder å bry seg om at du er stygg. Du er ikke verdens navle selv om du later til å tro det Næmmen så koselig svar da... Jeg skrev det her fordi jeg hadde behov for å blåse ut litt damp. Og ja, samboer og venninner bryr seg om at jeg er stygg. Samboer vil for eksempel ikke ta i meg uten å grøsse, han holdt ut i litt over 1 års samboerskap, men klarer ikke å late som lenger :S HI Anonym poster: b8db4224b0da4979c59d1ec62ed4a188 Haha, det er faen meg det dummeste jeg har hørt. Han har jo blitt sammen med deg og knulla deg så han kan ikke være sååååå misfornøyd. Og venninnene dine, de har da ikke noe med hvor stygg du er eller ikke. De burde jo være glade, de tar seg jo bare enda bedre ut når du er drittstygg
what a drittkjerring Skrevet 26. januar 2013 #9 Skrevet 26. januar 2013 Kjære deg! Hvorfor blir du hos en mann(?) som grøsser når han tar i deg? Og akkurat hva er det som er så stygt? Vær konkrekt. Hele deg kan ikke være fæl og det meste kan faktisk fikses på. Det koster, ja. Men muligheten er der.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #10 Skrevet 26. januar 2013 Er du sikker på at du er stygg? Hva får deg tilå tro at både samboeren din ogandre synes det? Jeg trormangesomav en ellerannengrunn ikke følte seg atraktive i ungdommsårene gårvidere ilivet og tror de ikke er atraktive. Jeg vet om mange som ikke fikk spesielt mye oppmerksomhet i ungdommstiden som er fantastisk flotte nå. Hva man finner atraktivt endrer seg gjerne litt med alderen. Selvsikre og stilsikre damer er som regel alltid atraktive. Jeg tror ikke du er stygg, men jeg tror du får en lite atraktiv holdning av å tro det selv. Anonym poster: 0a8312b99dbb30b8f0c46ccfe6f19232
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #11 Skrevet 26. januar 2013 Kjære deg! Hvorfor blir du hos en mann(?) som grøsser når han tar i deg? Og akkurat hva er det som er så stygt? Vær konkrekt. Hele deg kan ikke være fæl og det meste kan faktisk fikses på. Det koster, ja. Men muligheten er der. Det som kan fikses koster for mye å fikse (bukplastikk, fjerning av strekkmerker og massiv hårvekst). Så finnes det mer som ikke kan fikses på, for eksempel ansiktet, alt for tynt pistrete hår, vitiligo og flere andre ting. HI Anonym poster: b8db4224b0da4979c59d1ec62ed4a188
what a drittkjerring Skrevet 26. januar 2013 #12 Skrevet 26. januar 2013 Kjære deg! Hvorfor blir du hos en mann(?) som grøsser når han tar i deg? Og akkurat hva er det som er så stygt? Vær konkrekt. Hele deg kan ikke være fæl og det meste kan faktisk fikses på. Det koster, ja. Men muligheten er der. Det som kan fikses koster for mye å fikse (bukplastikk, fjerning av strekkmerker og massiv hårvekst). Så finnes det mer som ikke kan fikses på, for eksempel ansiktet, alt for tynt pistrete hår, vitiligo og flere andre ting. HI Anonym poster: b8db4224b0da4979c59d1ec62ed4a188 Men strekkermerker kan ikke fjernes. De blekner, men kan ikke fjernes. Og de fleste mødre har strekkmerker i en eller annen grad. Har du vurdert hairextensions? gjort hos frisør blir resultatet superflott. Laser funker visst bra mot hårvekst(har du PCOS forresten?) eller regelmessig voksing/barbering
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #13 Skrevet 27. januar 2013 Er man stygg må man ha humor og det tullet der... Er man digg trenger man ikke tenke på humor og bla bla bla. Ta plastiske operasjoner eller slutt å klag!! Som om noen i det hele tatt gidder å bry seg om at du er stygg. Du er ikke verdens navle selv om du later til å tro det Næmmen så koselig svar da... Jeg skrev det her fordi jeg hadde behov for å blåse ut litt damp. Og ja, samboer og venninner bryr seg om at jeg er stygg. Samboer vil for eksempel ikke ta i meg uten å grøsse, han holdt ut i litt over 1 års samboerskap, men klarer ikke å late som lenger :S HI Anonym poster: b8db4224b0da4979c59d1ec62ed4a188 Høres veldig merkelig ut, hvorfor ble han sammen med deg i utgangspunktet om han synes du er så stygg at han grøsser? Vet ingen som hadde blitt sammen med noen de ikke synes er pene. Har møtt mennesker jeg synes er stygge, men så er de så hyggelige at de blir penere og penere. Andre er pene ved første øyekast, men så ubehagelige at de blir stygge (hvis en person er slem kan jeg henge meg opp i de minste ting som gjør vedkommende styggere). Sikker på det ikke er andre ting i forholdet deres som har skjedd? Det er for eksempel veldig lite attraktivt med folk som klager på utseendet. Har hatt venninner som har mast så mye om hvor stygt ditt og datt ved dem selv er, at til slutt er det det eneste man ser når man ser dem. Anonym poster: 6f8c2a039d986ca65e18bf6ce1a21086
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #14 Skrevet 27. januar 2013 Det er veldig sjelden at folk er så stygge at sminke, hudpleie, trening, frisør og riktig kosthold kan gjøre noe med det!! Da snakker vi misdannelser! Anonym poster: aa3619c15bddc49786e407b7eac53355
min<3 Skrevet 27. januar 2013 #15 Skrevet 27. januar 2013 Uff dette var trist å lese:-( får helt vondt av deg. Har virkelig samboeren din og venninnene dine sagt du er stygg?? Har du vært hos hudpleier og fått hjelp til vale av hupleie produkter. Hjelp til valg av sminke som dekker bedre? Hår er det veldig mye man kan gjøre (jeg er frisør selv) feks extentions? Har du store hudproblemer så bør du jo få hjelp hos en hudlege. God napping og forming av bryn kan gjøre mye med utseende. Bleking av tenner. Riktig fargevalg av klær, sminke og hår. Men man trenger ofte hjelp av profesjonelle. Skjønner at ting koster penger, mendet går kanskje an og kutte ned på noe annet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå