Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Min mann går langrenn, sykler på skauen og svømmer, alt etter årstiden. Jeg er veldig glad for å ha en aktiv mann som trener. Bare lurer for moro skyld - driver mannen din med sport? Anonym poster: 371cce193aa28051b01765ec1dfb9e77
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 Njæ, styrketrening. Skal melde seg opp til NM i benkpress til neste år Anonym poster: 2a7ea806bd84a6d236db97c1750ea8f8
Mamma_til_2 Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 Han trente aktivt på studio og syklet før, men nå jobber han så mye at all fritid blir viet til oss
Elsker livet Skrevet 26. januar 2013 #4 Skrevet 26. januar 2013 Ikke sport sånn direkte, men friluftsliv, for det meste ski. Han trener ikke for å trene, men for kreasjon. Har nok fysisk aktivitet i jobben sin.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #5 Skrevet 26. januar 2013 Min mann driver med sin sport mens han jobber, nemlig trial. Planlegger å starte egen klubb bare våre barn blir gamle nok til å kjøre Anonym poster: f938fb1690ef02ea4504696638630803
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #6 Skrevet 26. januar 2013 Min mann går langrenn, sykler på skauen og svømmer, alt etter årstiden. Jeg er veldig glad for å ha en aktiv mann som trener. Bare lurer for moro skyld - driver mannen din med sport? Anonym poster: 371cce193aa28051b01765ec1dfb9e77 Hvis det kan kalles sport å ligge på sofaen å se film og spise potetgull, så ja! Anonym poster: d8bbb8708e457a118ff590d3e327ba26
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #7 Skrevet 26. januar 2013 tja, han er "tvangspåmeldt" til Skarverennet med jobben, så han må jo bli i form til det. Men han tar seg gjerne en jogge- eller skitur innimellom. Men ingen av oss prioriterer trening nå som barna er så små (to under 3 år). Anonym poster: 4298bfd2ac58469056de0b3087007fa4
Har en farlig sexy mann Skrevet 26. januar 2013 #8 Skrevet 26. januar 2013 Ja, han trener styrke, løper, bryting og en kampsport jeg ikke kan stave.. Jiu jitsu eller noe sånt... Han må holde seg i form pga jobben. Og så ser det så bra ut også..
Raych Skrevet 26. januar 2013 #9 Skrevet 26. januar 2013 Sykling er den store lidenskapen her i huset. Både landevei og terreng Og både sommer og vinter.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #10 Skrevet 26. januar 2013 Min er på landslaget i en sport. Anonym poster: a725d2ba7b5285d8c405d59e65640670
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #11 Skrevet 26. januar 2013 Jepp. Vi trener masse sammen og hver for oss. Saltimer, styrketrening, langrenn, jogging samt at vi sykler ett par hundre mil i sykkelsesongen. Jobber turnus begge to og har endel fri sammen på dagtid. Da er jo ungene på skolen og vi benytter den tiden godt. Anonym poster: 140035e1d864e718a34b4b9c2f1c101b
Gjest Emea Skrevet 26. januar 2013 #12 Skrevet 26. januar 2013 Langrenn, sykling, også klatrer vi litt sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå