Gå til innhold

Driver mannen din med sport?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann går langrenn, sykler på skauen og svømmer, alt etter årstiden. Jeg er veldig glad for å ha en aktiv mann som trener.

 

Bare lurer for moro skyld - driver mannen din med sport?

 

Anonym poster: 371cce193aa28051b01765ec1dfb9e77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Njæ, styrketrening. Skal melde seg opp til NM i benkpress til neste år :)

 

Anonym poster: 2a7ea806bd84a6d236db97c1750ea8f8

Skrevet

Han trente aktivt på studio og syklet før, men nå jobber han så mye at all fritid blir viet til oss :)

Skrevet

Ikke sport sånn direkte, men friluftsliv, for det meste ski. Han trener ikke for å trene, men for kreasjon. Har nok fysisk aktivitet i jobben sin.

Skrevet

Min mann driver med sin sport mens han jobber, nemlig trial. Planlegger å starte egen klubb bare våre barn blir gamle nok til å kjøre :)

 

Anonym poster: f938fb1690ef02ea4504696638630803

Skrevet

Min mann går langrenn, sykler på skauen og svømmer, alt etter årstiden. Jeg er veldig glad for å ha en aktiv mann som trener.

 

Bare lurer for moro skyld - driver mannen din med sport?

 

Anonym poster: 371cce193aa28051b01765ec1dfb9e77

 

Hvis det kan kalles sport å ligge på sofaen å se film og spise potetgull, så ja!

 

Anonym poster: d8bbb8708e457a118ff590d3e327ba26

Skrevet

tja, han er "tvangspåmeldt" til Skarverennet med jobben, så han må jo bli i form til det. Men han tar seg gjerne en jogge- eller skitur innimellom. Men ingen av oss prioriterer trening nå som barna er så små (to under 3 år).

 

Anonym poster: 4298bfd2ac58469056de0b3087007fa4

Skrevet

Ja, han trener styrke, løper, bryting og en kampsport jeg ikke kan stave.. Jiu jitsu eller noe sånt... Han må holde seg i form pga jobben. Og så ser det så bra ut også..;)

Skrevet

Sykling er den store lidenskapen her i huset. Både landevei og terreng :) Og både sommer og vinter.

Skrevet

Min er på landslaget i en sport.

 

Anonym poster: a725d2ba7b5285d8c405d59e65640670

Skrevet

Jepp. Vi trener masse sammen og hver for oss. Saltimer, styrketrening, langrenn, jogging samt at vi sykler ett par hundre mil i sykkelsesongen. Jobber turnus begge to og har endel fri sammen på dagtid. Da er jo ungene på skolen og vi benytter den tiden godt.

 

Anonym poster: 140035e1d864e718a34b4b9c2f1c101b

Skrevet

Langrenn, sykling, også klatrer vi litt sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...