Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Lurer på hva dere andre har til middag. Jeg setter opp hver lørdag og handler for lørdag-fredag. Her er min kommende uke: -pizza -laks med pesto, brokkoli og poteter -blomkålgrateng med skinkebiter -hjemmelagde fiskepinner med potetstappe, gulrøtter og tzatziki -hjemmelagde kjøttkaker med brun saus, poteter og grønnsaker -lapskaus med nakkekoteletter -cottage-pai Anonym poster: e046a347a3c0ba2b9f5d9f0e15f8ea67
Mikkemafian Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 Lørdag: Taco Søndag: provencegryte med potetmos Mandag: asiatisk kyllingsuppe Tirsdag: omelett m grønnsaker Onsdag: bakt laks med dampete grønnsaker og ris Torsdag: chili con carne (hjemmelaget med karbonadedeig) med ris og guacamole Fredag: kyllinggryte
BikkjeBisk Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 Lørdag - Rømmegrøt Søndag - Burger Mandag - Lettsalta Torsk Tirsdag - Spagetti og kjøttdeg til jenta, mens jeg spiser kjøttdeig med ketsjup Onsdag: Gryterett Torsdag - Laks Fredag - Får vi besøk så vi får ta det på sparket, kanskje vi drar ut for å spise
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #4 Skrevet 26. januar 2013 Her er den kommende uken med i dag: Biff med fløtegratinerte poteter, brokkoli, sopp og asparges Stroganoff gryte (av biffsrimler) med potetmos og grønnsaker Stekt laks med ris, gulrøtter, brokkoli og peppersaus Kjøttkaker i brun saus, poteter og grønnsaker Fiskekarbonader, pasta, grønnsaker og bacon Pasta med kjøttdeig og tomatsaus. Taco Anonym poster: 514a5bc8c31f7c9a5b23a84637ad2400
TPK Skrevet 26. januar 2013 #5 Skrevet 26. januar 2013 Denne uken ble det 1500, men da er det minst 600 i øl og snacks til helgen. Menyen: Fredag: Sheperd's pie Lørdag: Jegergryte Søndag: Svinestek Mandag: Rester fra søndag, evt en salat hvis det er lite. Tirsdag: Torsk, fant oppskrift i REMA-bladet Onsdag: Toro tomatsuppe med pastaskruer og litt pølse på toppen. Torsdag: Fiskepinner og potetstappe Da kjøpte jeg altså til middag: kjøttdeig, 5 kg poteter, matfløte, reinkjøtt, jegergryte (Toro), rømme, svinestek, frossen torsk, kjøttpølse. I tillegg ble det 4 brød, 4 melk, stor yoghurt, egg, leverpostei, løk, Philadelphia, kalkunpålegg (hadde 2 pk annet pålegg igjen fra sist uke), tomater, lime, koriander, sitron, bittelitt sopp, frukt for en hel uke (10-12 frukter), puter til kaffemaskin (dyrt!). Og sikkert noe annet som jeg har glemt. Fra kjøkkenskapet: gulrøtter, hvitløk, buljong, tomatpure, krydder, hjertesalat, tyttebærsyltetøy. Nå skal vi klare oss en ukes tid. Har forresten 2 barn men minste er bare 7 mnd og det er stort sett bleier som er kostnaden der.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #6 Skrevet 26. januar 2013 Søndag: Hjemmelagd kyllingkjøttboller med hjemmelagd potetmos og grønnsaker. Mandag: Stekt fisk med poteter, grønnsaker og hjemmelagd saus. Tirsdag: Pasta med hjemmelagd kjøttsaus Onsdag: Jaktgryte med elgkjøtt og ris Torsdag: Fisk (litt usikker på hva vi skal ha til enda) Fredag: Taco Lørdag: Hjemmelagd pizza med salat Anonym poster: b55a2076a67601c0de125754678945d3
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #7 Skrevet 26. januar 2013 Mandag: Kokt laks med potetbåter og grønnsaker Tirsdag: Indisk karrigryte med kylling, paprika, løk, gulrot og så nanbrød til Onsdag: Torsk på purreseng m/ poteter til Torsdag: Grønnsakssuppe Fredag: Hjemlagd brokkolipai m/baconterninger Lørdag: Pizza Søndag: Lammestek med poteter, grønnsaker og soppsaus Anonym poster: 124833f30628c33ae69cae5c875ca10e
Flettfrid og lilleprins Skrevet 26. januar 2013 #8 Skrevet 26. januar 2013 Mandag: Hjemmelaget tomatsuppe Tirsdag: Wok Onsdag: Fiskegrateng Torsdag: Taco-pasta-gryte Fredag: Pizza Lørdag: Kyllinggryte Søndag: Brennsnut
Gjest vinterbrud Skrevet 26. januar 2013 #9 Skrevet 26. januar 2013 Søndag: Min mors potetballer Mandag: Stekt potetball Tirsdag: Laks med ris eller poteter,enten stekt eller ovnsbakt Onsdag:Strimlet svinekjøtt med pasta og salat Torsdag: Fiskeboller eller en annen fiskerett Fredag: Pizza eller taco tenker jeg. Lørdag: vet ikke ennå Søndag: jeg spiser middag hos foreldrene mine
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #10 Skrevet 26. januar 2013 Mandag: Pannekaker, bacon og tomatsuppe Tirsdag: Torsk med søtpotetmos og soyasmør Onsdag: kjøttpølser i brun saus med potet og grønnsaker Torsdag: spaghetti og kjøttdeig Fredag: helstekt svinefilet med wokede grønnsaker Lørdag: hjemmelaget lasagne, salat og hvitløksbrød Søndag: Finnbiff med potetmos og grønne grønnsaker Anonym poster: 7f435113de40064a95b0c62ec0362b68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå