Gjest sug lut Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Magnus Grønneberg er så bra - det var en helt nydelig naken versjon av Kurts låt. Og Marion blir jeg mer imponert over for hver uke som går, faktisk. Mer Tom Petty enn Tom Petty, i beste forstand!
☆☆☆ Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 Har enda ikkje komt over at ho viser seg å kunne spele og synge samtidig -vanskelegare enn ein skulle tru. Ho veks i mine auge. I dag var ho klart best.
Iiiiik Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 Jeg lot meg mest imponere av Lene Marlins sang i dag. Igjen tror jeg det må være riktig å si. Og så tror jeg Anita Skorgan er et herlig menneske!
Gjest Kira bjeffer Skrevet 26. januar 2013 #4 Skrevet 26. januar 2013 Jeg lot meg mest imponere av Lene Marlins sang i dag. Igjen tror jeg det må være riktig å si. Og så tror jeg Anita Skorgan er et herlig menneske! Enig, Lene Marlin var knall bra i dag!
ellen-propellen Skrevet 26. januar 2013 #5 Skrevet 26. januar 2013 Jeg elsker Magnus, og har vært en ihuga fan av cc cowboys i snart 25 år. For meg vinner han hver uke. Morten Abel imponerer meg mest hver gang. Han eier bare alle låter han gjør. Unikt. Marion liker jeg, men hvorfor demper hun ikke bandet litt? Slik at hun høres bedre? Elsket Lene Marlin sangen hun gjorde forrige uke helt til bandet kom inn. Lene Marlin var fantastisk denne uken, veldig bra. Gleder meg til neste uke jeg. Krysser fingrene for at Abel synger Harry på Stavangersk hehe
Gjest sug lut Skrevet 26. januar 2013 #6 Skrevet 26. januar 2013 Jeg tenker meg Marion synge Bare du som frysning-øyeblikk neste uke, og en rå versjon av Død manns blues med Ole Paus..
ellen-propellen Skrevet 26. januar 2013 #7 Skrevet 26. januar 2013 Jeg tenker meg Marion synge Bare du som frysning-øyeblikk neste uke, og en rå versjon av Død manns blues med Ole Paus.. Great minds think alike!
Gjest sug lut Skrevet 26. januar 2013 #8 Skrevet 26. januar 2013 CC Cowboys, studenthybel og Radio Tango, eia var vi der...
ellen-propellen Skrevet 26. januar 2013 #9 Skrevet 26. januar 2013 Husker jeg feil , eller har cc cowboys en sang dom heter" en dikters penn " eller noe slikt? Den ønsker jeg å høre i paus versjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå