Gå til innhold

Jeg stinker!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Asj.. Seriøst, jeg stinker!!!

Det er 2 uker siden fødselen, og jeg føler at jeg stinker helt forferdelig, både av ekkel svette og fra renselsen.. Jeg dysjer hver morgen og vasker meg hver kveld og jeg skifter klær hver eneste gang.. mannen sier at han ikke kjenner noe, men hans luktesans er som en potet så jeg stoler ikke på det. Det var ikke slik forrige gang jeg fødte! Svettelukt pleier jeg aldri å ha, skikkelig ekkelt!

Noen tips til " Smelly cat"??

Anonym poster: d6723e4ca1330270817693eccf89a74a

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sånn var jeg og etter begge mine. Helt grusomt. Har ikke tips desverre, men det er veldig vanlig :)

Skrevet

Men det går bort??! Jeg forblir ikke en stinkende mamma?

HI

Skrevet

Jeg hadde det sånn i ca tre uker etter fødsel... Gikk over

Skrevet

Hadde også det. Var så utrolig flau over det. Mannen min kjente det også :(

Som deg dusja jeg flere ganger for dag å bytta klær, men det funka jo selfølgelig ikke.

Haha, gubben dro faktisk på et parfymeri å spurte om de hadde en kraftig parfyme for kjærringa lukta grusomt. Den dusten altså :P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Men det går bort??! Jeg forblir ikke en stinkende mamma?

HI

Det går bort:) grusomt når det står på, men du lukter snart deg selv igjen:)

Skrevet

Hadde også det. Var så utrolig flau over det. Mannen min kjente det også sad.png

Som deg dusja jeg flere ganger for dag å bytta klær, men det funka jo selfølgelig ikke.

Haha, gubben dro faktisk på et parfymeri å spurte om de hadde en kraftig parfyme for kjærringa lukta grusomt. Den dusten altså tongue.png

Huffda, skikkelig snill han, ;-) Får vel bare fortsette vaskerushet og håpe det gir seg snart, syns det er fælt når vi får besøk og jeg sitter der med lukta.. Takk for svar dere! Godt å høre det er flere som har det slik.

HI

Skrevet

Hormoner! Jeg også lukta vondt, svette og følte meg forferdelig. Men blir heldigvis bedre :)

Anonym poster: 209e4548167d15eddf40a12b1a1f35c6

Skrevet

For det første har du nok fortsatt "gravisitetshormonet" som gir SUPER luktesans. For det andre er det vanlig å svette mye de første ukene. Er noe hormonelt det også. Det går over!

Og hvis mannen sier han ikke kjenner noe, er det sikkert bare deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...