Gå til innhold

Bor i borettslag! Nabobarnet skriker konstant!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det e veldig lytt der jeg bor, og det barnet hører jeg HVER dag! Hun skriker og romper på mamma veldig ofte. Spesielt på kveldene, og da varer det fra 19/20 tiden og helt til 22/23 tiden. Hun skriker høylytt og roper "mamma.. mammaaa!!"

Huff..

Anonym poster: 348ff5713f80082194b6d67ec631117f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring en bekymringsmelding. Ville jeg gjort.

Skrevet

Noen barn er ikke så lett å få til å sovne.Har du ikke hørt om det fenomenet før? At hun roper på mora er vel ikke så oppsiktsvekkende. Kanskje irriterende for dere som naboer, men det gir seg sikkert etterhvert når barnet blir litt eldre

Anonym poster: 36222b29f3e3a5a2bb7ec8e665947697

Skrevet

Seriøst??

Om noen hadde ringt barnevernet fordi datteren min trøbler hver kveld og kan styre på i timesvis med skrik, skrål, "mamma"-roping og styr så tror jeg at jeg hadde ledd meg ihjel.

Er det omsorgssvikt å ha et barn som ikke vil sove?

Anonym poster: 36222b29f3e3a5a2bb7ec8e665947697

Skrevet

Seriøst ?

Her er det krig flere ganger hver dag fortiden fordi min lille førken trass hyler om hun ikke får viljen sin.

Om hun roper mamma, mamma mamma sier jeg rolig at jeg ikke kommer før hun slutter å rope. Da roper hun gjerne høyere og mer intenst.

Vi jobber med å finne løsninger, men akkurat nå er det mye roping og skriking

Skrevet

For meg høres dette ut som en unge som ikke vil sove og som trenerer mamman sin....

Helt normalt vil jeg påstå, iallefall var mine 3 første slik.

Skrevet

Hmm, vanskelig det der. Er det noen du kunne ringt på til? Spurt om fruen i huset ville ta en kaffe kopp?

Eller bare ringe på og dele din bekymring. Spørre om alt er greit, siden dattera gråter og hyler så fælt?

Jeg tror ikke jeg hadde blitt sjokkert om noen gjorde det midt i et trassanfall her hjemme :P Er helt sikker på at naboene hører det. Men det varer dog ikke i mange mange timer da..

Skrevet

Glemte å skrive at det kommer ann på hvor lenge det hadde vart...

Skrevet

Om det gikk i et og det ikke hørtes ut som om moren gikk inn i hele tatt hadde jeg nok muligens tatt turen over om jeg visste hvor det kom fra for å sjekke at moren hadde det bra.

Men ellers er det vel normalt at de prøver seg i en periode nå og da.

Det var dog mange timer og jeg hadde nok blitt smågal av å ha de i øra kveld etter kveld ja

Anonym poster: 447a14d5eb3fbdacf20badc77e510bb3

Skrevet

Høres det ut som at moren har dratt fra huset? Høres det ut som at barnet blir mishandlet? Kanskje det er en mor som sliter med et barn som ikke vil legge seg?

Det ene barnet mitt på 5 år er fryktelig dramatisk og får skrike og hyleanfall nesten hver dag, samme hvor mye vi prater med henne og forbereder på at vi for eksempel må skru av tv eller noe så enkelt som at hun må sette seg på do og prøve å tisse før hun legger seg. Er heldigvis grei i leggesituasjonen, bortsett fra en periode hvor hun ropte på meg og bare skulle prate hele tiden. Da sluttet jeg å komme inn, og da lå hun og ropte på meg lenge. Sluttet heldigvis fort med det da jeg sluttet å komme. Har mange ganger tenkt på hva naboene må tro når hun har de verste sinneutbruddene.

Anonym poster: ae84a7813d058e7765bceb1775b435e6

Skrevet

Synes det er interessant at man bare må finne seg i å bli terrorisert av nabobarn, men hvis en hund bjeffer eller noen spiller litt musikk etter klokken 23 skal det ringes politi og det ene med det andre. Søvnen min blir da like forstyrret av et skrikende barn som en bjeffende hund, og begge de tingene er mye mer irriterende enn litt musikk.

Anonym poster: 5cff9efc469b5cde8a7ba346dce2003b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...