Gå til innhold

Hei! :)


Milie_

Anbefalte innlegg

Er ny her på BiM forumet, har sneket litt innimellom og syns dere ser ut som en hyggelig gjeng og fikk lyst til å melde meg inn :)

 

Bor i Trondheim, sammen med samboer på 8nde året, jeg er 28 år, han er 30 år og vi har ei lita frøken på 2 år som nå skal bli storesøster :)

 

Termin 27 juli :) Er kommet til 14+2 uker allerede, det har gått så fort! :o

Var på tidlig UL for en uke siden og fikk se en frisk og fin liten baby som bare skal vokse seg "stor" frem mot juli ;) <3

 

OUL 25 februar, gleder oss og håper vi får se kjønnet da :D

 

Gleder meg til å bli kjent med dere! :)

Endret av Milie_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen!

Jeg er 24, gift med verdens beste mann på 38, og bor sammen med ham og tenåringene hans på 13 & 15, i tillegg til at vi annenhver helg har hans "minstemann" på 3. 16+5 i dag, og termin 11.juli :)

Endret av Håperpåønskebaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit:) veldig koselig plass å være:) bor like utenfor Trondheim selv, er 28, samme er mannen, og vi har en gutt på 13 mnd. Termin 18juli, så er vel 15+4 i dag. Blir en spennende sommer vi går i møte:) hvordan tror du det blir å få to tette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med svar :)

 

Det blir en kjempespennende sommer ja! :D

 

Storesøster er desemberbaby, så sommerbaby er noe helt nytt for oss :)

 

Jeg tror det blir bare fint med 2 tette, storesøster er utrolig barnekjær og omtenksom med alle som er mindre enn seg. Og regner med hun vil være med å stelle ;) Så vi får nok dele på babyen. Samtidig så blir det nok litt mer planlegging rundt aktiviteter utenfor huset.. Men tenker at storesøster er såpass stor når neste kommer at mye vil kanskje løse seg bare med alderen hennes, når språket er på plass og hun forhåpentligvis blir bleietørr (på dagtid da) iløpet av våren..*krysse fingrer* :P

 

Og så kommer de nok til å få mye glede av hverandre :)

 

Hvordan tror du det blir da 1+1 blir 3? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempespent selv, ser virkelig frem til å få sommerbaby, med unntak av ferietilstandene på St. Olavs... Har desemberbarn fra før av selv, skal bli godt med varme og lettkledde trilleturer denne gangen. Håper på å få vært mye ute sammen med lillegutt også etter at nestemann har kommet.

Tror ikke lillemann har noen særlig forståelse av at han skal bli storebror, og veldig spent på hvordan det kommer til å bli, men gleder meg masse:)

Ser for meg en svært intens periode det første året, og håper nestemann er litt gladere i å sove enn førstemann var, men regner med det blir utrolig stas. Og så vil de jo få utrolig stor glede av hverandre etter hvert:)

 

Det værste nå er at bekkenet allerede har gått i full streik, så føler ikke jeg får tatt meg like godt av lillegutt som jeg skulle ønsket. Men jeg har heldigvis en mann som avlaster meg mye, og som er veldig flink hjemme, både med gutten vår og med heimen generelt.men ser litt mørkt på månedene fremover hvis det bare skal bli værre, da det er mer enn vondt nok nå:/ menmen, premien blir fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hvordan det blir å føde i juli ja, var rimelig fredelig i desember ;) Men sommerbaby blir knall, da kan man faktisk ta med babyen ut :P

 

Har nesten "glemt" det, men storesøster hadde kolikk til hun var 5 mnd... håper neste sllipper det ihvertfall...

 

Uff, trasig med bekkensmerter! Bodde i Molde sist og der hadde de bekkentrening med fysioterapaut i basseng. Det var gull verdt. Men vet ikke om det finnes lignende tilbud her i rundt?

 

Kjente bekkensmertene begynte litt i uke 10-11.. men tror kanskje det var mest overbelastning her.. vant til å plukke opp stor 2 åring til stadighet uten å tenke meg om.. Kjenner det om jeg har gått mye eller gjort mye aktivt en dag, men foreløpig er det ikke noe problem heldigvis her da. Føler med deg uansett, det er vondt med bekkenløsning! Håper du ikke blir så altfor mye verre :/

 

Her er det ekstrem trøtthet og svimmelhet som kjennes som "verste" symptom så langt... og så husker man med grøss tilbake til halsbrannen de siste 2 mnd når man spiser sterk mat :P Meeeen Premien er som du sier helt fantastisk, og i samme sekund som baby er i armene har man lagt det bak seg ;) Magisk! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...