Gå til innhold

Hvor mye ville du jobbet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville jobbet 60%, to dager fri i uka hadde vært perfekt!

Anonym poster: f7d1b8de0f375efd33770fe4a16911de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber ikke og kan heller ikke tenke meg å jobbe i denne perioden av barnas liv.

Skrevet

I min nåværende jobb ville jeg jobbet maks 50%.

Men om jeg var ferdig utdannet og fremdeles hatt stor interesse for faget jeg vil jobbe innen, så kan jeg se for meg å jobbe 100% med dette. Helt uavhengig av lønn.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

F.eks. fra 7.30 til 14.00 fem dager i uka, med en ekstra fridag innimellom ;)

Skrevet

40% kanskje...resten av tiden ville jeg brukt på barna og hobbyen min... :) jobber 80 % nå...er greit det og altså ;)

Skrevet

100% uansett; for jobben min er så gøy. Det er det beste jeg gjør og trives kjempegodt!

Skrevet

50-60% i småbarnsperioden

Men elsker jobben, så 100% er morsomt!!

Anonym poster: 3df53fe4b5e65eaad0cffe8b1d415689

Skrevet

Så lite som mulig, det vil si jeg tror jeg ville freelancet og bare tatt de kuleste jobbene.

Anonym poster: 87c1427da6a840791033fbe3187b40ee

Skrevet

Hadde jeg ikke vært avhengig av lønnen, hadde jeg nok jobbet som frivillig ett eller annet sted 40-50%

Skrevet

120% som nå. Trives godt i jobben, og kunne ikke tenke meg et liv uten.

Gjest sug lut
Skrevet

Ikke i det hele tatt. Eller kanskje en uke eller to i året.

Skrevet

jobbet mellom 150 og 200% før jeg fikk barn, så nå kunne jeg tenke meg å jobbe 50 %, ca 3 korte dager i uken for å få utfordret meg selv litt, og samtidig slippe så lange dager på mini i bhg. :)

Skrevet

Kunne tenkt meg å jobbe 10-14 og fri en dag i uka.

Nå jobber jeg 80% på natt og lider av store søvnproblemer.

Anonym poster: 3ed84372655df28ab1a11e9bd920c28a

Skrevet

50-60%. Da får jeg som mange her skriver utfordret og utviklet meg på jobb samt fått voksenkontakt på dagen, men samtidig kunne drevet med hobbyen min som jeg en dag håper kan bli en biintekt, hatt korte dager i Bhg ev en fridag i uka for dem, fått litt alenetid og kunne trent på dagen og sluppet stresset som er nå.. :) jeg jobber nå 80% og synes det er veldig greit da, godt med den ene rolige dagen i uka. Kjenner at fleksibilitet som jeg får de dagene jeg ikk jobber har blitt mer og mer viktig etter at jg har fått barn! :)

Skrevet

Slik situasjonen min er nå, ville jeg ikke jobbet.

Jeg har små barn og endel smerter som reduserer meg. Dessuten har jeg øvrig familie som sårt kunne trengt noe ekstra hjelp.

Anonym poster: 312d77feb4aff1a6adc74e7d4e74512e

Skrevet

Jeg er i permisjon med 3 mann nå og storkoser meg hjemme, så akkurat nå er svaret ingenting.

Men regner med at jeg blir rastløs etterhvert så tenker 50% hadde vært perfekt. Har så mange andre ting å holde på med enn jobb

Anonym poster: 0a35b3e87e2a179db5af69e41d0ee1e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...