Gå til innhold

ved hvilken alder var trassen verst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonym poster: 925cc572ced51f0c3793d59fe7676161

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 år.

Anonym poster: df3863a6944ab7f9bff93a88f3f7cdf6

Skrevet

Uff 3 år sier dere.. Akkurat når nr 2 kommer her i gården :S I filmer kaller de toårsalderen for the terrible twos?

Skrevet

Mulig jeg har vært heldig, men ingen av de store barna mine hadde trassalder. MEN.... den siste her... den ere krutt i, i alder av 11 mndr :)

Skrevet

min er bare 3.5 år så kan ikke uttale meg om eldre barn, men her var det verst fra 2 til 2.5år. Bedret seg betraktelig da språket var på plass :)

Skrevet

Fra 7års alder. Hun var helt grusom, hun hadde sine trass perioder når hun var mindre også men ikke i nærheten av dette. Fikk forklarigneni høst, for barn med atopisk eksem har vist en trass alder rundt 7års alder. Når de begynner på skolen merker de mer st de er litt anderledes, at de har smerter, sår og ikke kan gjøre og bruke alt som alle andre barn kan. Da var trassen forsvunnet for min unge, men hadde vært veldig greit å vist dette når det sto på for da hadde jeg gjort det anderledes, for hun fortalte meg ikke noe om dette så for meg var ikke det noe jeg tenkte over engang. Hun har tatt sin atopiske eksem ganske så bra,selv om hun er sterkt plaget.

Har nå ett barn på 8år som også har atopisk eksem, hun har også vært trassen, men helt anderledes enn storesøster. Jeg har også pratet mye mer med henne, og hun prater mye om det også. Så det gjør det mye enklere for oss alle i hus.

Anonym poster: e2f98f0a05f6f107fba50fbf787de538

Skrevet

0 år med henhold til skriking,byssing,våken på natten...

2 år med henhold til skriking og miiiin,neeeei,vill haaaaa,skal selv,vil ikke....

5-6 år med henhold til ,du er dom,er frekke som f.. Og prater som en fosss,og har rett i alt...

9 år med henhold til å IKKE høre etter!!!

Anonym poster: 8e0ca9c9f1aa6dce1d9647089c9f05b4

Skrevet

Med første fra 17 mnd til 5 år og igjen nå ved 7 år.

Med andre så langt fra 4 til nesten 5 år.

Anonym poster: 100228023c746b35e8ef7881d4359a8d

Skrevet

14 og utover. Det bare eskalerer, også ser ikke ut til å roe seg med det første. Snart 17 and stil going strong... Har tre barna og småbarnstrassen er reine siestaen til sammenligning.

Skrevet

3 års alderen.

Har en periode nå med 6 års trass, men den er ikke så ille synes jeg.

Skrevet

?

Anonym poster: 925cc572ced51f0c3793d59fe7676161

Foreløpig den ved 7-8 års alderen. Regner med den var barnemat i forhold til tenårene.

Anonym poster: 46150d90d5da246ddf02be919158e734

Skrevet

Eldste har hatt sine perioder fra ca 2 år og nå har det begynt å eskalere, hun er 5,5 år.

Yngste har hatt et voldsomt sinne siden var født egentlig. Men da han bikket 1 år så begynte det å ta helt av. Han har egentlig trasset hele sitt 3,5 årige liv.

Kjenner jeg gruer meg veldig til tenårene, siden jenta mi er meg opp av dage i personlighet. Og jeg var ikke lett å ha med å gjøre for å si det veldig mildt. Helvete på jord.

Hadde aldri i min villeste fantasi kunne forestille meg at det skulle bli så tøft å være mamma. Den balansen mellom å sette grenser og å være empatisk og kjærlig..

Anonym poster: f60d593cd96993bcaf4d3213d47d01b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...