Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Hvor ofte blir hufsa stelt? Er du villig til å bruke penger å få andre til å vokse den? Jeg skal føde om 1 uke og var å vokset lille hjørdis igår. Håper dette skal rekke og at håret ikke gror for raskt ut. Anonym poster: 89378e5eadfd1656167fdeb4b3eff1ae
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 På grunn av infeksjonsfare så anbefaler jordmødre og leger at man ikke vokser før fødsel. Men gjort er gjort og du få håpe at noe vokser ut igjen før fødsel. Anonym poster: 9e093b0e02170fd08580230465e566b1
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 Hvor ofte blir hufsa stelt? Er du villig til å bruke penger å få andre til å vokse den? Jeg skal føde om 1 uke og var å vokset lille hjørdis igår. Håper dette skal rekke og at håret ikke gror for raskt ut. Anonym poster: 89378e5eadfd1656167fdeb4b3eff1ae Hahaha!!! Hjørdis )) Jeg steller min hjørdis selv jeg. Diger mage har jeg men jeg får det gjordt Anonym poster: 384b4e69d7ad58b4fc7dc36c32ef7ce1
<3 2G <3 Skrevet 26. januar 2013 #4 Skrevet 26. januar 2013 Når det lugger Bruker trimmer her når det trengs og blir sikkert en liten runde til før fødsel. Kan ikke ha det for kort, og gidder ikke at det skal klø i tillegg til leging av sår. Bind i flere uker og begrenset sitting gjør at jeg ikke gidder å gjøre vondt værre.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #5 Skrevet 26. januar 2013 har født jeg, men jeg hadde hørt at man ikke skulle barbere der nede når man var gravid..(pga infeksjonsfare) tror nok jeg missforstod det, for jeg barberte meg ikke på 9mnd. ikke pent syn gitt. hahaha Anonym poster: 122b1cfc75c29af44e659f5438746cc5
Februargullet2013 Skrevet 26. januar 2013 #6 Skrevet 26. januar 2013 (endret) har klippet litt, sånn at den ser bedre ut,men du skal ikke være helt bar,skal være hår der nede Endret 26. januar 2013 av FebruarPrins2013
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #7 Skrevet 26. januar 2013 Jeg brukte ladyshaveren der nede helt til siste slutt, hadde vel siste runden med den et par uker før jeg fødte. Helt glatt liker jeg ikke å være, bare klipper helt kort med shaveren. De anbefaler dessuten ikke å barbere rett før fødsel så det stresset jeg ihvertfall ikke med. Betale andre for å klippe "gamla" hadde jeg aldri gjort Anonym poster: 171fb62e1567d65757fc6ecf4c47d457
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå