Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Hva var deres bmi på? Og hvor mye måtte dere betale? Betaler man i forkant? Anonym poster: 45805b1172c926f9b44e7fadd5fc3971
<3 2G <3 Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 Du betaler ikke med mindre du gjør det privat.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 Tenkte på privat ja mye mindre kø, og kjenner jeg har blitt mobba i alt for mange år til og la denne muligheten gå fra meg Anonym poster: 45805b1172c926f9b44e7fadd5fc3971
♥Madam Mim♥ Skrevet 26. januar 2013 #4 Skrevet 26. januar 2013 Jeg er :-) Startbmi på 45 :-( jada ikke vakkert syn gitt! Betalte 14 dager før avreise. Betalte 75 000kr. Opererte meg via lasikreise as, og turen gikk ned til riga. vil på det sller varmeste anbefale dette firmaet dersom du har bestemt deg for operasjon! Bare husk at det MÅ være gjennomtenkt og du er 100% sikker på at det er riktig ting å gjøre for deg!! Du kommer til å endre resten av ditt liv med denne operasjonen og du må leve med konsekvensene både på godt og vondt. Noen får komplikasjoner også så du må bite at du kan leve med det negative dersom du skulle være en av de uheldige!! Jeg opplevde en super sevice nede i riga. De er faktisk strengere med forundersøkelser enn de er i det offentlige her hjemme, men blandt annet gastroskopi. Du må også ligge flere døgn på sykehuset, her blir du sendt hjem samme dag eller dagen etter! Oppstår det komplikasjoner under operasjon eller de oppdager feil under forundersøkelser vil du få beskjed om at du ikke kan opereres ved dette tidspunktet. De tenker deg og sin helse før penger. Eventuel hjemreise og tur ned igjen dekkes av forsikring slik at du betaler ikke en krone mer enn hva som er avtalt på forhånd!! Masse lykke til, send meg gjerne pm hvis du vil ha mer informasjon :-)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #5 Skrevet 26. januar 2013 Tusen takk for svar. Tror kansje det er en grense på bmi, selv er jeg på 33. Men jeg blir så trist når jeg blir kommentert både av samboer, familien hans og pappa. Jeg orker ikke og alltid skulle være henbe feite jeg er så lei av det! Og jeg blir så flau over meg selv når samboer kommenterer meg til vennene våres når jeg sitter der. Det sårer så utrolig mye. Jeg er så lei av og være tjukk. Jeg er så lei av og alltid være trist Anonym poster: 45805b1172c926f9b44e7fadd5fc3971
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #6 Skrevet 26. januar 2013 At du har en samboer og en familie som ikke respekterer deg, kommer ikke til å endre seg med vektnedgang. Anonym poster: edf3b954720568aa325fa7a1679fad14
♥Madam Mim♥ Skrevet 26. januar 2013 #7 Skrevet 26. januar 2013 Tror grensen til lasikreise er 34 eller 35, du kan jo ringe dem å høre. De er veldig strenge på grensen sin så må være helt sikker på at bmi stemmer i forkant... Hvis ikke kan du spise deg opp til godkjent bmi.... Høres jo helt forferdelig ut å skulle spise seg opp, men er alle andre slankemetoder forsøkt, noe som jeg regner med, så er det et alternativ :-)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #8 Skrevet 26. januar 2013 Tusen takk hva vet du om det anonym? Det går alltid på vekten min! Anonym poster: 45805b1172c926f9b44e7fadd5fc3971
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. januar 2013 #9 Skrevet 26. januar 2013 Tusen takk hva vet du om det anonym? Det går alltid på vekten min! Anonym poster: 45805b1172c926f9b44e7fadd5fc3971 Hun mener nok at mangelen på respekt for deg ikke avhenger av vekten. Ikke gjør dette for han, gjør det for deg selv!
Devil in disguise Skrevet 26. januar 2013 #10 Skrevet 26. januar 2013 Jeg har ikke tatt slanke operasjon , men svare allikevel . Selv hadde jeg en bmi på over 37 sist januar. Det var så grusomt, alt var tungt og jeg mistrivdes fryktelig ute blant folk jeg visste at jeg måtte ta noen viktige avgjørelser ang helsen min. Startet med å gå turer i terreng og fant gode oppskrifter på sunn hverdagsmat på nettet. En god venninne støttet meg og trimmer nå fast med meg flere ganger i uken det jeg vil frem til er at det finnes alternativ. Håper det ordner seg for deg, lykke til
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #11 Skrevet 26. januar 2013 Jupp, jeg er. Hadde en bmi på rett over 40 da jeg søkte, rett under da jeg ble operert. Valgte å operere meg privat da jeg orket ikke tanke på ventetiden, dessuten er kirurgen på Aleris han som faktisk brakte operasjonen til Norge og har mye mer erfaring enn noen av kirurgene på de offentlige sykehusene. Dette er 5 år siden da. Betalte 145 000, dyrt, men har ikke angret en eneste gang Trivs mye bedre i mitt eget skinn nå, og jeg har ikke hatt noen komplikasjoner. Glemmer egentlig at jeg er operert til vanlig. Anonym poster: 76e498917a3dcedf36c1bb54c7000bfd
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #12 Skrevet 26. januar 2013 Tusen takk for svar. Tror kansje det er en grense på bmi, selv er jeg på 33. Men jeg blir så trist når jeg blir kommentert både av samboer, familien hans og pappa. Jeg orker ikke og alltid skulle være henbe feite jeg er så lei av det! Og jeg blir så flau over meg selv når samboer kommenterer meg til vennene våres når jeg sitter der. Det sårer så utrolig mye. Jeg er så lei av og være tjukk. Jeg er så lei av og alltid være trist Anonym poster: 45805b1172c926f9b44e7fadd5fc3971 Uff, du gjør jo dette på helt feil grunnlag. Du sier samboeren din, familien hans og faren din mobber deg pga vekten, tror du virkelig de kommer til å bli bedre mennesker av at du opererer deg? De kommer til å finne andre ting å mobbe deg for, de eier ikke respekt for deg og er direkte slemme! Om du velger å ta denne operasjonen må det være av helt andre grunner altså. Har ikke blitt operert selv, men har et familiemedlem og en nabo som har blitt operert. Naboen har blitt veldig fin, går tur med hundene hver dag og har blitt normalvektig. Familiemedlemmet brukte et par år på å utvide og spise seg opp igjen, han gikk ned masse, men klarte ikke holde seg der. Sakte men sikker spiste han seg opp igjen (ja det er faktisk mulig). Var jeg deg ville jeg heller brukt pengene på å legge meg inn på klinikken til Hexeberg eller Lindberg, men du skal selvfølgelig selv finne ut hva som er best for deg. Bare gjør det av de rette årsakene, ikke fordi du har valgt en drittsekk av en mann. Lykke til! Anonym poster: d5d122f4e44e1c98b0b846c202cfe2c6
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #13 Skrevet 26. januar 2013 Jeg er også operert på Aleris for noen år siden, betalte 140.000. Har absolutt vært verdt det, jeg har det veldig mye bedre nå. Hadde en bmi på 37 da jeg ble operert. Anonym poster: f9d7e8a2e0cc41ee6c2637c0e89e689b
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #14 Skrevet 26. januar 2013 Når du har en BMI på 33 så hadde jeg aldri tatt slankeoperasjon. Det er ikke en forferdelig høy BMI, jeg har 33 selv (hatt 35 på det meste). Legg om kosten og begynn å tren, så skal du se det ordner seg selv om det går sakte. Det er ikke for sent! Mange får komplikasjoner i etterkant av slankeoperasjonen, som varer livet ut, hadde aldri tatt en slik operasjon om det ikke var en fare for livet hvis jeg _ikke_ gjorde det. Har selv 2 venninner som har tatt en slik operasjon og det er ikke en kvikk fix (ene venninna mi er snart like stor som hun var). Anonym poster: 889101e559c076c4042ca3bdc83caa9d
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #15 Skrevet 26. januar 2013 Jeg vil anbefale deg å sjekke om et treningssenter i nærheten av deg har Easy Life kurs. Du har en BMI på 33, det er ingen uoverkommelig jobb å komme deg ned i vekt da. Jeg hadde selv en BMI på 36 da jeg begynte, og jeg har virkelig prøvd alt annet før uten å lykkes. En slankeoperasjon er ingen lettvint løsning. Mange sliter med følger av operasjonen resten av livet, og den kan ikke reverseres. Du må uansett legge om livsstilen din, gjør du ikke det som skankeoperert så blir du like feit igjen iløpet av få år. Det er fullt mulig å spise seg opp igjen! Med en BMI på 33 vil jeg tippe du maks har 30 kg du vil bli kvitt? Det kan du godt gjøre på andre måter, og jeg anbefaler ihvertfall Easy Life! Anonym poster: 98f9f66229ad14bf17917e02d28b6610
Peggy Sue Skrevet 26. januar 2013 #16 Skrevet 26. januar 2013 Høres ut som den første vekten du burde kvitte deg med er vekten av din mann. Fatter ikke at kvinner idag gidder å være sammen med menn som viser slik total mangel på respekt.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #17 Skrevet 26. januar 2013 Høres ut som den første vekten du burde kvitte deg med er vekten av din mann. Fatter ikke at kvinner idag gidder å være sammen med menn som viser slik total mangel på respekt. Veldig enig! Mann deg opp kvinne, bli kvitt denne drittsekken og meld deg på Grethe Roede, Easy Life e.l. og vis han. Hevnen din blir å slanke og trene deg flott og slank, gå til frisøren, kjøpe deg nye klær og fiks deg opp. Da kan han stå der med skjegget i postkassen og se hva han lot gå fra seg ved å behandle deg så dårlig. Du finner bedre menn enn det der altså, noen som kan elske deg for den du er og som viser deg respekt. Anonym poster: d5d122f4e44e1c98b0b846c202cfe2c6
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. januar 2013 #18 Skrevet 26. januar 2013 Høres ut som den første vekten du burde kvitte deg med er vekten av din mann. Fatter ikke at kvinner idag gidder å være sammen med menn som viser slik total mangel på respekt. Vips, minst 80-100 kg borte bare der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå