Gå til innhold

fyren jeg dater... han snakker bare om x'r hele tiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Berit var så morsom, Anne og jeg hadde skikkelig bra sexliv, Klara var ganske lik deg, jeg husker jeg var sååå forelsket i Elise, jeg knullet så mye før i tiden....

Er dette normalt å si??? Greit det er lenge siden jeg datet nå, men altså...

Han sammenligner meg med eksene sine og de han har datet før, forteller intime detaljer og veldig detaljert om hvorfor han likte de...

Det er slitsomt å høre på, og jeg føler meg veldig utilpass...

Hvordan kan jeg si ifra om dette uten å virke sjalu? Alle har jo en fortid, men eg trenger vel ikke å vite om alt og alle følelser,sexliv osv??

Han er helt fantastisk på alle andre områder, det er bare den skravla hans som er litt plagsom til tider...

Og jeg liker virkelig ikke å høre at han er så glad for å ha møtt meg fordi jeg minner han om eksen hans!!!

Hjelp!

Anonym poster: abba23a00ef7fb08badfa0a2bbe84263

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når/om det blir slutt mellom deg om ham vil du bli en av historiene han forteller nestemann om

Hadde en ex som var sånn og han la ut om sexlivet vårt til alle. Skikkelig ubehagelig.

Anonym poster: c984a5fa97b5337cbc7ce505e47532cd

Skrevet

Turnoff!! Nei han der hadde jeg lett droppa om det hadde vært meg;-)

Skrevet

Du er på feil tråd.. Han merkelige du dater.... :-P hihi

Anonym poster: eb6bfe128ee106e28c53ee70fd019c09

Skrevet (endret)

Vel, da er det en grunn til at de er exene hans ja...

Han forteller deg alt dette og du ber om råd om hvordan du kan si ifra på en pen måte så du ikke virker sjalu, HAAAALLO!!!!

Hadde leita etter den værste måten jeg, sånn at du er sikker på at du når inn til han. Ingen vits i å gå rundt grøten om dette her altså!

Personlig ville jeg nok løpt min vei for selv om han slutter å si disse tingene så kan du være ganske sikker på at du blir neste han prater om med en eventuelt ny dame!

Før du eventuelt bestemmer deg for å gjøre det slutt, kan du ikke si til han:

Ååå jeg er så glad jeg har funnet deg, du minner meg så om Lars, bare at du har den lille pikken til Thomas!

Endret av eliona
Skrevet

Må da gå an si fra at du ikke liker at han sammenligner og snakker om andre hele tiden. Er jo bare å si fra, så får han dømme selv om synes du er prippen eller sær, noe jeg ikke mener du er.

Skrevet

Jeg hadde funnet meg en annen date...

Skrevet

For en taper! Enhver fyr med noe mellom øra vet at man ikke nevner ekser med et eneste ord til sin nye flamme!

Si ifra klart og tydelig. Om han mener da at du er sjalu så er det et sikkert tegn på at han ikke er noe å samle på ;)

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Hjelp! Har såpass erfaring at jeg ville løpt, fort og langt!

Skrevet

Han hadde jeg droppa gitt! Ikke noe som irriterer meg mer enn en man dater eller er sammen med som ofte forteller om xene.

Anonym poster: d82447780b0c3c6101c3475a2558eb9e

Skrevet

Nei, dette er ikke normalt, og jeg hadde ikke giddet høre på det der.

Skrevet

Tror du dater eks'en min. Hvis man kan kalle det en eks. Han startet annenhver setning med "eksen min.... Blablabla..."

Jeg lot meg selv gå inn k historien som en eks før det hadde gått en måned.

Fortalte jeg ham noe om meg selv så kunne jeg banne på at han kunne fortelle meg at "slik var Therese også". Fordømt irriterende.

Lurer på hva han sier om meg i ettertid...

Anonym poster: f2966abf3a4789419841e95cddb5c68b

Skrevet

Men hvorfor holder han på sånn? (hvorfor gjør folk sånn generelt?)

Han har masse annet han kan snakke om..

Hi

Anonym poster: cf562f266f4ef48ab98dddd5a369860b

Skrevet

Kanskje han mangler noen sosiale antenner?

Gjest Antarctica
Skrevet

Men hvorfor holder han på sånn? (hvorfor gjør folk sånn generelt?)

Han har masse annet han kan snakke om..

Hi

Anonym poster: cf562f266f4ef48ab98dddd5a369860b

Kanskje han bor inne i sin egen navle...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...