Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Er så i tvil!!! Vi har jo verdens skjønneste søskenpar og verden er egentlig idyll. Er litt redd for å ødelegge dette med en tredjemann... Vi har nesten 5 års aldersforskjell på de vi har nå og jeg vil ikke ha veldig tette uansett så det blir jo å starte på nytt IGJEN når yngste endelig klarer mye selv. Tenker også veldig materialistisk.. 2 barn må sannsynligvis da dele rom. Vi er glad i sydenturer, men dette blir jo ganske så mye dyrere med tre barn... Og ellers penger til aktiviteter og mat og klær... Og selvfølgelig om vi har tid nok til å følge opp alle godt nok!!! Min mann er egentlig litt ferdig, men kan nok få han på glid. Er bare så usikker selv. Kjenner lysten etter å gå gjennom alt en gang til, men kanskje det bare er noe som alltid vil ligge der... Selv om jeg får en tredjemann. Eller kjente dere at dere var ferdige når den tredje kom? Anonym poster: add16af37f20ea23ad18914b6c7d6dea
kosemamma<3 Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 Hvis du er usikker, så tror jeg at jeg hadde venta med å bestemme meg for noe som helst.
Gjest SHOC Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 Det er jo ikke sikkert dere får en til, må ta høyde for at det kan bli tvillinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå