Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Helt tom for ideer.. Anonym poster: 83f9c97acc48d9fe4aff453700b98747
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 Wok Nudler, biff, grønnsaker. Kjempegodt! Anonym poster: ca4cf01edef2f716ae680c1f5cd4d014
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 Biff med fløtegratinerte poteter, smørstekt champignon, løk, mais, paprika kanskje og saus;) Anonym poster: 8b9481aec5a52532719ca0046bdd21d7
LivetErEnLek Skrevet 26. januar 2013 #4 Skrevet 26. januar 2013 Her i huset blir det krise om jeg prøver meg på noe annet enn pizza på lørdagskvelden. Deilig å slippe å prøve å være kreativ, men kommer snart til å nedlegge veto for jeg er sååååå lei.
Februargullet2013 Skrevet 26. januar 2013 #5 Skrevet 26. januar 2013 er på hotell så blir pizzabuffe de har også ørret med tilbehør
Soleie m/3 gull :) Skrevet 26. januar 2013 #6 Skrevet 26. januar 2013 Her er mannen vekke på jobb, så skal kose meg med taco og hjerterått sammen med 3 og 5 åringen minsten på 1 får nok et middagsglass i den vanlige middagstiden , og er lagt før kosematen
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #9 Skrevet 26. januar 2013 Blomkål og brokkoligrateng med skinketerninger, fløte og masse ost. Lavkarbo<3 er alene hjemme i dag, så slipper å lage noe mer:-)) Anonym poster: 527bdbbf653520c7b61e8caba26960c7
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #10 Skrevet 26. januar 2013 Deilig hjemme laget lasange med masse godt oppi. Salat og hjemmelagde nanbrød! Skal ha middagsbesøk. Anonym poster: 43bc957df7c0c90e2c4d8f83c29d1f00
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #11 Skrevet 26. januar 2013 I dag er det en lørdagsslager fra min barndom - grilla kylling, ris og salat I morgen blir det hjemmelaget lasagne, med hvitløksbrød og salat! Anonym poster: 43c5ab752212e6932290fe63328f070e
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #12 Skrevet 26. januar 2013 Vi skal ha kamskjell med honningvinaigrette og chevrekrem, hyse på ertepuré med Rørosurtekrem. Til dessert blir det pannacotta med bær. Jeg eeeeeelsker å lage mat! Anonym poster: 9d91f32abaca9eeac200b6c7c50534d6
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #13 Skrevet 26. januar 2013 Vi skal ha gjester og spise mannens lasagne. Gleder meg! Anonym poster: 718fdfb88b736ae3dbd53096c789ef2e
Jenny-penny Skrevet 26. januar 2013 #14 Skrevet 26. januar 2013 Reker, kreps, loff, sitron, dill og majones! Nam!
kosemamma<3 Skrevet 26. januar 2013 #16 Skrevet 26. januar 2013 Svigerforeldrene mine ville ha sønnen vår i helga, så vi er barnefri og skal ut å spise i dag
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #17 Skrevet 26. januar 2013 Sushi Anonym poster: b5cd7beddd37edc0d8a2eaf258e9fdc0
Spiffie Skrevet 26. januar 2013 #18 Skrevet 26. januar 2013 Jeg er syk og ville ha kinesisk take away, så da insisterte mannen på å lage honning- og soyakylling: http://reminiscensce.blogspot.no/2012/09/honning-og-soyakylling-honey-soy-chicken.html?m=1 Gleder meg! I morgen skal jeg lage en diger porsjon bolognaise hvis formen er bedre
Prøverpåentil Skrevet 26. januar 2013 #19 Skrevet 26. januar 2013 Jeg er syk og ville ha kinesisk take away, så da insisterte mannen på å lage honning- og soyakylling: http://reminiscensce.blogspot.no/2012/09/honning-og-soyakylling-honey-soy-chicken.html?m=1 Gleder meg! I morgen skal jeg lage en diger porsjon bolognaise hvis formen er bedre så godt ut!!
Himmel og hav Skrevet 26. januar 2013 #20 Skrevet 26. januar 2013 Vi skal ha kamskjell med honningvinaigrette og chevrekrem, hyse på ertepuré med Rørosurtekrem. Til dessert blir det pannacotta med bær. Jeg eeeeeelsker å lage mat! Anonym poster: 9d91f32abaca9eeac200b6c7c50534d6 Vi kommer til deg og spiser vi, tror jeg
Rediken Skrevet 26. januar 2013 #21 Skrevet 26. januar 2013 Reker, kreps, loff, sitron, dill og majones! Nam! Åh.. Det fristet skikkelig!
gmfosse Skrevet 26. januar 2013 #22 Skrevet 26. januar 2013 Denne biffgryta: http://husmorkjerringa.com/biffgryte/
Mikkemafian Skrevet 26. januar 2013 #23 Skrevet 26. januar 2013 Taco, selvfølgelig.. Det er jo lørdag..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #24 Skrevet 26. januar 2013 Vi lager selvskutt elgesteik i dag.. :-):-) å vi ska kose oss... :-) Anonym poster: 5efc1e04266836244c2a85764932f0d0
Major HotLips Houlihan Skrevet 26. januar 2013 #25 Skrevet 26. januar 2013 Risengrynsgrøt til meg og snuppene. Mannen er på jobb og guttene har mammahelg så det blir enkel mat denne helga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå