Gå til innhold

Hva skal du spise til middag i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt tom for ideer..

 

Anonym poster: 83f9c97acc48d9fe4aff453700b98747

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wok :) Nudler, biff, grønnsaker. Kjempegodt!

 

Anonym poster: ca4cf01edef2f716ae680c1f5cd4d014

Skrevet

Biff med fløtegratinerte poteter, smørstekt champignon, løk, mais, paprika kanskje og saus;)

 

Anonym poster: 8b9481aec5a52532719ca0046bdd21d7

Skrevet

Her i huset blir det krise om jeg prøver meg på noe annet enn pizza på lørdagskvelden. Deilig å slippe å prøve å være kreativ, men kommer snart til å nedlegge veto for jeg er sååååå lei.

Skrevet

er på hotell :) så blir pizzabuffe :) de har også ørret med tilbehør

Skrevet

Her er mannen vekke på jobb, så skal kose meg med taco og hjerterått sammen med 3 og 5 åringen :) minsten på 1 får nok et middagsglass i den vanlige middagstiden , og er lagt før kosematen :)

Skrevet

Vi skal spise på restaurant i dag.

Skrevet

Blomkål og brokkoligrateng med skinketerninger, fløte og masse ost.

Lavkarbo<3 er alene hjemme i dag, så slipper å lage noe mer:-))

 

Anonym poster: 527bdbbf653520c7b61e8caba26960c7

Skrevet

Deilig hjemme laget lasange med masse godt oppi. Salat og hjemmelagde nanbrød! Skal ha middagsbesøk.

 

Anonym poster: 43bc957df7c0c90e2c4d8f83c29d1f00

Skrevet

I dag er det en lørdagsslager fra min barndom - grilla kylling, ris og salat

 

I morgen blir det hjemmelaget lasagne, med hvitløksbrød og salat!

 

Anonym poster: 43c5ab752212e6932290fe63328f070e

Skrevet

Vi skal ha kamskjell med honningvinaigrette og chevrekrem, hyse på ertepuré med Rørosurtekrem. Til dessert blir det pannacotta med bær.

Jeg eeeeeelsker å lage mat!

:)

 

Anonym poster: 9d91f32abaca9eeac200b6c7c50534d6

Skrevet

Vi skal ha gjester og spise mannens lasagne. Gleder meg!

 

Anonym poster: 718fdfb88b736ae3dbd53096c789ef2e

Skrevet

Reker, kreps, loff, sitron, dill og majones! Nam!

Skrevet

Svigerforeldrene mine ville ha sønnen vår i helga, så vi er barnefri og skal ut å spise i dag :)

Skrevet

Sushi :)

 

Anonym poster: b5cd7beddd37edc0d8a2eaf258e9fdc0

Skrevet

Vi skal ha kamskjell med honningvinaigrette og chevrekrem, hyse på ertepuré med Rørosurtekrem. Til dessert blir det pannacotta med bær.

Jeg eeeeeelsker å lage mat!

:)

 

Anonym poster: 9d91f32abaca9eeac200b6c7c50534d6

 

Vi kommer til deg og spiser vi, tror jeg :)

Skrevet

Reker, kreps, loff, sitron, dill og majones! Nam!

 

Åh.. Det fristet skikkelig!

Skrevet

Taco, selvfølgelig.. Det er jo lørdag..

Skrevet

Vi lager selvskutt elgesteik i dag.. :-):-) å vi ska kose oss... :-)

 

Anonym poster: 5efc1e04266836244c2a85764932f0d0

Skrevet

Risengrynsgrøt til meg og snuppene. Mannen er på jobb og guttene har mammahelg så det blir enkel mat denne helga :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...