Studine mevik Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Det var ryddig i nøyaktig 2sekunder, men nok tid til at jeg rakk å nyte det litt. Nå kan jeg ha god samvittighet for at det i det minste er rent under alle lekene på gulvet, mens jeg venter på vaskemaskinen, for det er selvsagt nytt Klesvaskmaraton denne helgen.
Mamma_til_2 Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 hehe ja de få sekundene man har og nyte det på er himmelsk
Gjest Nerdens'mus Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 Cluet er å rydde etter at trollungen er lagt.
Studine mevik Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2013 Jeg gadd ikke ta opp kampen med rotet igår kveld, for da var jeg allerede i halvkoma rett etter at ungene var i seng, så da var det lettere å plassere minste i lekegrinda og sette eldste med puslespill på bordet mens jeg ryddet og vasket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå