Gå til innhold

Krøller/fall i håret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig glatt hår, så det hjelper lite med krølltang etc, sitter ikke lenge.. Jeg har veldig lyst på litt mer fylde i håret, nesten litt krøll nederst, men ikke krus eller sånn typisk permanent krøll.. Ser for meg sånn hår som hun i Greys anatomy som er jomfruhysteriker (hun som strøk på legetesten).. ;) Går det an å ta permanent for å få mer fylde slik som henne? Eller får man krøller om man gjør dette?

Noen som har prøvd? Vet pris? Og vet om en god frisør i Trondheim? :)

Anonym poster: 68831393b47e7fed7381135b5029834a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magic wand, masse hårspray, og annen skum eller noe. Eller bruk rettetang

Kan lage krøller med den. Tror det er vanskelig å få til slik permanent altså.

Anonym poster: d28564f64ee18cf207cf72c0c2dbc6da

Skrevet

Nå skjønner jeg ikke helt hvem du mener i Greys, men generelt så kan du ta permanent som vil bli bølget når den får lagt seg litt. Men mulig du må finne deg i å se ut som en sau de første ukene....

Anonym poster: 847606df8e75d022bd3f901d7a630c9d

Gjest Skofantomet
Skrevet

Du kan ta permanent ja. Om du har et ganske stritt hår kommer du ikke til å se ut som en sau ;)

De finnes store permanent spoler for akkurat slike type krøller/bølger. Det eneste negative er at det kan lett slippe ut av håret om du har veldig stritt hår.

Skrevet

Nå skjønner jeg ikke helt hvem du mener i Greys, men generelt så kan du ta permanent som vil bli bølget når den får lagt seg litt. Men mulig du må finne deg i å se ut som en sau de første ukene....

Anonym poster: 847606df8e75d022bd3f901d7a630c9d

Hun mener April Kepner. Hun med rødt hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...