Gå til innhold

Lykke :) kontroll 11 uker :)


Anette1987

Anbefalte innlegg

Hadde time hos fastlegen i går og er så heldig at han har ul på kontoret! Var sist hos gyn i uke 8 og såg da bare en liten klump som beveget seg litt! Men i går såg eg tydelig en bitte liten baby! Med to armer og to bein :) som låg og suttet på tommelen sin og sparket :) det var så utrolig deilig følelse! Føler eg endelig kan begynne å glede meg over dette og har tro på at dette ska gå fint denne fjerde gangen! fikk ikke henvisning til tidlig ul siden de er så strenge på kem de tar inn! Men har bestilt meg time til ul på majorstuaklinikken i Bergen på kommende torsdag! Og er da 11+6 :) håper eg får noen fine bilder og at de ser at babyen er frisk og fin :)

 

Flere som skal eller har vært på ul i uke 12?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh så herlig :):) Denne gangen skal det gå bra, Anette!!

 

Jeg skal på UL igjen 7.feb. Da er jeg 12+6.

Gleder meg!!

I går klarte jeg og finne hjertelyden på den ene babyen med Angelsound. Herlig lyd!! Beroliget meg for jeg var sikker på at noe var galt. Hadde bare en sånn følelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt på å kjøpe sånn til å ha hjemme eg og men vet ikke om eg bare blir mer redd av det.. Men så kos å kunne høre hjemme då :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på ul torsdag, 12 uker :) Den lille lå å sov så søtt hele tiden og alt så veldig bra ut. . Gleder meg stort til neste ul i uke 18 :) Da kan vi kanskje se om det er jente eller gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...