Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Heisann. Jeg lurer på om noen her vet hvor tidlig i et et svangerskap TTTS vil vise seg? Jeg har nettopp vært på UL i uke 12, og da var begge tvillingene identiske i str, og cirka lik hjerterytme. De deler morkake, og ytre fosterhinne, men har hver sin indre fosterhinne. De hadde også lik mengde med fostervann. Er det noen som kan fortelle meg om dette høres bra ut, eller er sannsynligheten stor for at den ene plutselig er mye mindre enn den andre eller død på ordinær UL? Hører og leser så mye negativt om tvillinger som deler morkake..... Ja, vet at det er fyfy og lese masse skremselsgreier på nettet, men når legen ikke gidder eller kan svare meg, så må jeg jo finne info en eller annen plass... Håper på svar fra noen som har kunnskap om dette. Hilsen mega panisk tvillinggravid som holder på å bli surrete..... Anonym poster: f5e9b909b9743959eef4ad9c50504e10
Serepta Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 Anbefaler tvillingforum. Det er et lukket forum, og der får du nok svar. Bare google det, husker ikke adressen.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 Hm...har prøvd å registrere meg der flere ganger, men får bare opp at det "oppstod en feil" eller noe i den duren. Anonym poster: d132a61af93f4488cd2847dfd9b84aa3
sves Skrevet 26. januar 2013 #4 Skrevet 26. januar 2013 Ja det er fryktelig rotete å registrere seg der.. Husker det. Men fikk det til etterhvert. Nå er mine tvillinger 1 år så har ikke mye tid for forum lenger ;-) Men mye aktivitet der. Kan dessverre ikke svare deg heller, mine er toegget. Men prøv virkelig å styre unna nettet altså.. Du blir bare engstelig! Husk at det er vanligere at det går bra enn ikke :-) Masse lykke til, og gled deg! Å være tvillingmamma er fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå