Gå til innhold

Hva er det største du har opplevd (etter barn og mann)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke lov å si noe som har med mann og barn. Hva er det største du har opplevd?

Anonym poster: e4b1b54196f154c9646a9143f45ce6d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli ferdig med utdannelsen var ganske deilig Å flytte hjemmefra og få noe eget var helt fantastisk!! : )

Anonym poster: d8ce27254f0e9e6af7f00538c3f10d58

Skrevet

Å utgjøre en forskjell...Har kjørt ambulanse i mange år, og vet at jeg har reddet livet til mange. I tillegg til dette har jeg jobbet i katastrofeområde for FN. Klarte selvfølgelig ikke å hjelpe alle, men var utrolig deilig å se at det man gjorde hjalp mange! Så det største jeg har opplevd, er vel det å redde liv!

Anonym poster: 82b0e5933da4d9a95ec4dec1cde1c5e8

Skrevet

Min fantastiske hest. Som jeg savner så utrolig mye. Gleder meg til å treffes igjenn on the other side.

Skrevet (endret)

Det utrolige båndet jeg hadde med min første ponni. Har aldri opplevd noe lignende igjen. Kan være det er for at jeg ikke klarer å åpne meg for andre dyr pga at ponnien ble revet fra meg fullstendig uventet og brutalt.

Og ja, det er fullt mulig å få hjertesorg av dyr også...

Endret av Yzma
Skrevet

Det var den dagen jeg ikke lengre tvilte på min tro.

Skrevet

Ikke nødvendigvis det "største å oppleve", men noe jeg er stolt over blir vel mer riktig å si.

Søkte en stilling som hadde 70 søkere. Den fikk jeg :)

Anonym poster: 08030738f383825e46ae52ab22acc013

Skrevet

Dagen vi fikk levert båten vår og vi la ut med den i skjærgården.

Skrevet

-Da jeg klarte å bli rusfri

-Å nesten dø av hjertesvikt. Fikk et nytt perspektiv på livet etterpå.

-Å få min første jobb.

Anonym poster: b0767cc8b0cc7984ec3c0ae46d6c9a30

Skrevet

Å være til stede under fyrverkeriet i Magic Kingdom var helt fantastisk.

Å få tilbakemelding fra en familie jeg hadde jobbet med om at jeg hadde reddet livet deres noen år etter at jeg hadde avsluttet kontakten.

Anonym poster: 4953e502fff3d0e6b90a19da2ec42018

Skrevet

Å overleve tsunamien i Thailand....

Anonym poster: 438f9a477dd42b2aececeb9c9a494c4c

Skrevet

Første gang jeg galopperte på hesten min som jeg har hatt siden hun var føll og som er min beste venn i verden ved siden av min mann. Ute i skogen, i solskinn og glitrende løssnø, og så bare tenkte jeg galopp, og der fløt vi avgårde. Den fantastiske, magiske følelsen av lykke og frihet....!

Skrevet

Å treffe AC/DC ;)

Da jeg kjøpte leiligheten. Det var litt av en budkrig, veldig spennende og nervepirrende. Helt utrolig god følelse da jeg fikk telefon om at den var min :D

Skrevet

- Da jeg tok billappen, har vært med i en alvolrig biluluykke hvor sjåføren omkom så det satt langt inne for meg

- Å jobbbe på barnehjem i Romania en sommer da jeg var 17 år, veldig meningsfyllt

Anonym poster: 0febcffcb44756cbeae523e39e5bed36

Skrevet

Å kjøre opp! Det var virkelig en glede og befrielse.

Kjøpe hus å betale til seg selv!

Få ny jobb!

Skrevet

Rundreise i Afrika

Studier i Australia

Å se at sjefen min + mange kollegaer stilte opp for meg på jobb da jeg ufrivillig ble dratt inn i en konflikt, selv om det var en stor ulempe for dem selv.

Anonym poster: f3520d49a3db53866bf90f7c3388b254

Skrevet (endret)

At mamma overlevde hjerneblødning og hjerteinfarkt.

At pappa ikke ble lam etter at han brakk ryggen

Å bo i Australia.

Få mitt eget hjem.

Da jeg fikk hunden jeg har nå.

- Ja, og da jeg kvittet meg med eksen.

Endret av LillaGorilla♥♥
Skrevet

Årene sammen med hunden jeg hadde

Bryte ut av et langt destruktivt forhold

Kjøpe min egen bolig

Anonym poster: 735d7aa87798b413812226b00efcfe12

Skrevet

Å for første gang i mitt liv kunne regne ut BMI og se det sto "normalvektig"!!

Har vært overvektig fra jeg var 6 år og sykelig overvektig fra jeg var 18... Normalvektig ble jeg i fjor :-)

Skrevet

Studere i england mexico og Australia. Reise rundt jorden en gang og reise hele latin Amerika på langs...

Anonym poster: 8d1d7d119514f391f29f850c61dae5bd

Skrevet (endret)

Det må være når jeg opplevde at jeg hadde klart å jobbe meg gjennom en god del traumer og harde år, og plutselig kunne si (og mene det) at jeg var lykkelig og tilfreds med å være til. OG at jeg klarte det på egen hånd. Møtte samboeren etter det, og det har vært viktig for meg at ingen andre "frelste" meg.

Endret av Magia
Skrevet

Reise til Tanzania på backpacking som 20 åring,det var en opplevelse! Men det aller største er nok alle jaktturene jeg har vært på,enorme naturopplevelser i inn og utland og få gleden å ta livet av vilt i dens rette element. Dèt er stort det!

Skrevet

Elsket følelsen av å bli 18 år og myndig! Og når jeg tok lappen etter å ha strøket to ganger.. Og når jeg tok bachelor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...