Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Jeg ikke kan abort. er i uke 13 så klart.. :-( så håper jeg at vinteren bringer meg i en skikkelig ulykke å magen får en smell... Anonym poster: 86f80f159ca6a27cf8ceac934f1fbce2
Gjest Antarctica Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 Huff, da. Det var da en trist tilnærming til livet som familie.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 Ja og det føles forferdelig. jeg. jeg.. jeg bare virkelig vil ikke bli mamma nå... fikk vite det for tre dager siden... har ikke hat ul. kan jg trylle å be om abort? Ellers vil jeg ikke kunne gi barnet noen go start på livet.. vil bort frå mannen også.. nei nå er jeg fortvilet... :-( Anonym poster: 86f80f159ca6a27cf8ceac934f1fbce2
Gjest Antarctica Skrevet 26. januar 2013 #4 Skrevet 26. januar 2013 Du kan jo faktisk søke om senabort. Men få fingeren ut NÅ, det er mye lettere å argumentere for det innen uke 14 enn bortimot uke 18, da skal man ha meget tungtveiende grunner.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #5 Skrevet 26. januar 2013 Hvis det ikke går (senabort) så vil jeg sterkt vurdere disse tanken på å unngå å bli mamma... er vel bare min samvittighet det går utover... Anonym poster: 86f80f159ca6a27cf8ceac934f1fbce2
Gjest Antarctica Skrevet 26. januar 2013 #6 Skrevet 26. januar 2013 Betydde det siste at du er suicidal? Igjen:Skynd deg å søke. Du skal da ikke gå og ønske ulykker over deg selv. Men vær ærlig overfor dem som vurderer deg. De vil jo se det jeg ser, at du ikke er i balanse nå, og ikke bør ha ansvar for flere enn deg selv.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #7 Skrevet 26. januar 2013 Betydde det siste at du er suicidal? Igjen:Skynd deg å søke. Du skal da ikke gå og ønske ulykker over deg selv. Men vær ærlig overfor dem som vurderer deg. De vil jo se det jeg ser, at du ikke er i balanse nå, og ikke bør ha ansvar for flere enn deg selv. Jeg er i det minste ærlig.. vil jo ikke være så ufølsom over "barnet" men det er min mening at og mor vet hun ikke kan så bør hun heller ikke. Å ja.. Har aldri vert "suicidal" men akk nå... huff.. ikke bra det heller når jeg leser selv hva jeg skriver.. men søknad skal sendes.. det jo synd på dette barnet om det kommer til verden.. Anonym poster: 86f80f159ca6a27cf8ceac934f1fbce2
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #8 Skrevet 26. januar 2013 Betydde det siste at du er suicidal? Igjen:Skynd deg å søke. Du skal da ikke gå og ønske ulykker over deg selv. Men vær ærlig overfor dem som vurderer deg. De vil jo se det jeg ser, at du ikke er i balanse nå, og ikke bør ha ansvar for flere enn deg selv. Jeg er i det minste ærlig.. vil jo ikke være så ufølsom over "barnet" men det er min mening at og mor vet hun ikke kan så bør hun heller ikke. Å ja.. Har aldri vert "suicidal" men akk nå... huff.. ikke bra det heller når jeg leser selv hva jeg skriver.. men søknad skal sendes.. det jo synd på dette barnet om det kommer til verden.. Anonym poster: 86f80f159ca6a27cf8ceac934f1fbce2 jeg adopterer gjerne barnet ditt!! Anonym poster: a28542f5c77c39aa8d20f25c56f3ab42
Gjest Antarctica Skrevet 26. januar 2013 #9 Skrevet 26. januar 2013 Betydde det siste at du er suicidal? Igjen:Skynd deg å søke. Du skal da ikke gå og ønske ulykker over deg selv. Men vær ærlig overfor dem som vurderer deg. De vil jo se det jeg ser, at du ikke er i balanse nå, og ikke bør ha ansvar for flere enn deg selv. Jeg er i det minste ærlig.. vil jo ikke være så ufølsom over "barnet" men det er min mening at og mor vet hun ikke kan så bør hun heller ikke. Å ja.. Har aldri vert "suicidal" men akk nå... huff.. ikke bra det heller når jeg leser selv hva jeg skriver.. men søknad skal sendes.. det jo synd på dette barnet om det kommer til verden.. Anonym poster: 86f80f159ca6a27cf8ceac934f1fbce2 Huff. Du trenger noen å snakke med. Del dette med en venn, søster eller noen andre du stoler på i morgen den dag. Og sørg for å komme deg til lege på mandag. Det er viktig.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #10 Skrevet 26. januar 2013 Betydde det siste at du er suicidal? Igjen:Skynd deg å søke. Du skal da ikke gå og ønske ulykker over deg selv. Men vær ærlig overfor dem som vurderer deg. De vil jo se det jeg ser, at du ikke er i balanse nå, og ikke bør ha ansvar for flere enn deg selv. Jeg er i det minste ærlig.. vil jo ikke være så ufølsom over "barnet" men det er min mening at og mor vet hun ikke kan så bør hun heller ikke. Å ja.. Har aldri vert "suicidal" men akk nå... huff.. ikke bra det heller når jeg leser selv hva jeg skriver.. men søknad skal sendes.. det jo synd på dette barnet om det kommer til verden.. Anonym poster: 86f80f159ca6a27cf8ceac934f1fbce2 Huff. Du trenger noen å snakke med. Del dette med en venn, søster eller noen andre du stoler på i morgen den dag. Og sørg for å komme deg til lege på mandag. Det er viktig. alle mener jeg vil klare det, så nytter lite. de forstår ikke. jeg er alene føler jeg og er så innmari redd for at alt skal gå galt..føler at hele livet nå bare er en stor klump bekymringer... og når barnet kommer til så..... nei altså ..... dette påse dårlig, dette kommer overraskende. jeg får egentlig panikk her... Anonym poster: 86f80f159ca6a27cf8ceac934f1fbce2
Gjest Antarctica Skrevet 26. januar 2013 #11 Skrevet 26. januar 2013 "Alle" - vel, da må du velge deg samtalepartnere som hører på din versjon. Noen profesjonelle; en lege, helsesøster eller psykolog. De har ikke forutinntatte meninger om deg. Kan du ringe et mødrehjem for rådgivning, eller et rådgivningskontor for gravide? Helsesøster? Ett eller annet lavterskeltilbud? Kan hende de som tror du vil klare deg bra ville ha fått rett, om du hadde prøvd, men når du føler panikk og er helt motløs nytter det jo ikke å si "det går nok over". Har hatt et forferdelig sv.skap selv en gang, MEN jeg gledet meg likevel til å bli mamma, så det var litt annerledes.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #12 Skrevet 26. januar 2013 Hvis du er i uke 13, så kan det hende en ul viser at du er kommet kortere enn 12 uker. Mener det er ul termin som bestemmer om du er innenfor grensa for abort? I såfall bør du jo skynde deg å få tatt en ul... Anonym poster: 1ca14de362e33c0c5f5a9f4b9dcd1f8a
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2013 #13 Skrevet 26. januar 2013 Det kan være du vil beholde barnet når det kommer. Hvis ikke kan du adoptere det bort. Anonym poster: f1c54a6d4f94583753f2ec725776e8e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå