Gå til innhold

Hva er du "Omringet av nå"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det et drittprogram lavt på tv. En sovende mann på sofaen. Tre sjokoladepudding-skåler på bordet (ja, to av de har jeg spist av), og ellers ganske rotete på bordet.

har også to hunder som ligger og snorker ret ved siden av meg.

Anonym poster: e6828da11eac697043405c8253036f8b

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Tv som surrer og går med klassiske episoder av Allo Allo fra 80-tallet. Pledd både under ryggen og over de kalde tærne. Mac på fanget, og tre sovende barn i en annen etasje. Tom tekopp og tom asjett på bordet - på asjetten lå det en gang en kokosbolle. Ja, det var tider, det. Men den har jeg altså spist opp!

Skrevet

Jeg er omringet av fire vegger, den ene veggen har et vindu med rullgardin. Foran meg er en datamaskin, ved siden av meg et klesskap.

Skrevet

mann som lager varmeflaske til meg :) farris og mac i fanget

Anonym poster: 9412db0c6fa38958db02a877bcf04703

Skrevet

Sofa med meg henslengt oppi, pute undrer meg og pledd over. Tv står på noe jeg ikke vet hva er.

På bordet 5 åringens rosa hello kitty data, 2 aviser, tekopp og tallerken med knekkebrødsmuler

Jeg sitter med telefonen for jeg gidder ikke henta dataen som er ca 2 m unna :P

Anonym poster: 7fadccfded8f9e5e6adce794754a2d57

Skrevet

Mannen ved siden av meg i sofan gikk å tok på seg kjeledressen (for han orka ikke finne ett pledd) han har også på seg apetøffler... jeg sitter da under et pledd med datan på fanget og ser på prison break... føler at dette er super spennende informasjon, så jeg skriver like gjerne hva jeg har på bordet også... En colaflaske, en kopp, ett glass et fat med brownies og kanelboller, en tv-kontroll og en x-box kontroll masse levende lys... Ja det var alt fra meg!

Gjest Antarctica
Skrevet

Mannen ved siden av meg i sofan gikk å tok på seg kjeledressen (for han orka ikke finne ett pledd) han har også på seg apetøffler... jeg sitter da under et pledd med datan på fanget og ser på prison break... føler at dette er super spennende informasjon, så jeg skriver like gjerne hva jeg har på bordet også... En colaflaske, en kopp, ett glass et fat med brownies og kanelboller, en tv-kontroll og en x-box kontroll masse levende lys... Ja det var alt fra meg!

Apetøfler! Herlig.

Skrevet

Sitter i bilen med vakker natur rundt. På vei til hytta

Skrevet

Leker, leker og atter leker. Og så må jeg nevne at jeg ser ut vinduet nå, og der laver det ned med våt og tung snø :)

Skrevet (endret)

Hekling i fanget, sofaen under baken. Aksel Lund Svindal på tv. Fin dag.

Endret av Cmyk
Skrevet

Her er det et drittprogram lavt på tv. En sovende mann på sofaen. Tre sjokoladepudding-skåler på bordet (ja, to av de har jeg spist av), og ellers ganske rotete på bordet.

har også to hunder som ligger og snorker ret ved siden av meg.

Anonym poster: e6828da11eac697043405c8253036f8b

En diger kleshaug jeg skal hive meg over nå! Og 6 barn, derav halvparten barnas venner som leker rundt

Anonym poster: e4cc7d79d5a9b59c70d53cad25ac9650

Skrevet

En vask, en dusj, et toalett.

ops.... tatt på fersken. Sitter på do, ja.... :-)

Anonym poster: 6f3c093efe43f50e8a6e2108a90242d6

Skrevet

To små barn, hvorav ett er halvsykt og sutrete. Et lass med leker, rester av frokosten og lunsjen står på bordet. Brystpumpe. Tenkte å pumpe litt så jeg kan ta et glass vin i kveld, men ser ut som det blir med tanken...

Skrevet

sitter i sofaen med beina på bordet og mac på fanget.. nyter stillheten og at det er ryddig rundt meg.

Skrevet

Lego:)

Skrevet

Bilen. Kort lørdagshandletur. Og det er mannen som kjører ja :)

Anonym poster: c59017c4f664c813a314f8cd21bc4148

Skrevet

Mann og barn, ved hver sin iPad ;)

Gulvet er dekket av lek (Lego, puter og tepper som toåringen har brukt til å lage en seng til dukkene sine, osv)

Jeg sitter med min egen iPad og nyter en kopp te før babyen våkner :)

Anonym poster: 795b52c19b7637b5a225425bdb8c2954

Skrevet

Fred og ro i noen minutter til. Regner med lillesnupp våkner snart, og vi venter playdate/besøk av venninde med datter :) Blir kos :)

Skrevet

Tv står på, iPad på fanget, to 8 åringer sitter rett bortforbi meg på dataen og spiller musikkvideoer;) mye lyd, men kjekt da. Lite rot heldigvis, på bordet står et talgelys, duk og en fjernkontroll.... Rolig lørdag :)

Skrevet

Kjærlighet <3 :)

Anonym poster: 39b1cec39ad7cdc1a559667e421bc82c

Skrevet

Fotoutstyr. Følger mannen på japan foto og det er kjedelig.

Skrevet

Tv på med program fra matbiler i usa. En 3åring og en kattunge som leker på gulvet.mannen rydder av lunchbordet og en haug med rot/bøker/leker/dyner og tomme yougurt beger.. :/ må rydde stua i dag skjønner jeg ;)

Skrevet

Stresser ned i fanget med pysjbuksa på og den grå morgenkåpen med dotts på og nystrikkede ullsokker som jeg nettopp hentet fra min sviger bestemor. Herlig dame !

Ellers trykker jeg på tlf mens jeg nyter at lillesnupp har sovnet. Stille i huset og ryddig. På bordet står en Burn(sovet liite i natt) og levebde lys og en vase med nye dusrosa tulipaner. Snart skal jeg raide kjøleskap å spise snop til krampa tar meg. God kveld :)

Skrevet

Stresser ned i sofaen ikke fanget.. Lol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...