Urwa Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Jg har dt,og må si at en underlivs undersøkese på mg gjør mildt sagt veldig VONDT :( Og smertene jg får under fødselen hver gang jordmor skal sjekke åpningen er grusomme :( Jg hater dette offff
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 Jeg har det. Merker heldigvis ikke så mye til det, annet enn at de må bøye og styre litt mer når de tar undersøkelser, men går helt greit. Har bare et keisersnitt bak meg, så hvordan det blir med en fødsel vet jeg ikke. Jenta vi har satt i seteleie, så mulig det kanskje er fordi livmoren er bakovervendt, men jeg aner ikke.
♥Madam Mim♥ Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 Er bakovervendt og bakoverliggende det samme? Jeg har vist bakoverliggende fikk jeg beskjed om. Legen sa at det ikke hadde noe å si fordi livmoren rettet seg opp etterhvert som magen vokser?? Kan også si at underlivsundersøkelser er noe som er helt forferdelig og går ikke engang så ofte som jeg skal pga smerter... Under fødsel var sjekk av åpning velsig vondt, men tror jordmor strekker litt hver gang hun sjekket også! Tenkte å sette inn spiral etter fødsel, kommer det til å bli helt jævlig det da? :-(
To ute! :) Skrevet 26. januar 2013 #4 Skrevet 26. januar 2013 Jeg har bakoverliggende livmor og har ikke opplevd noen av de smertene som dere beskriver... Nå hadde jeg en litt merkelig fødsel sist, så kan ikke ta dette med i vurderinga. Det er kanskje grader av dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå