Gå til innhold

Hjelp, ferieproblem:( Mannen min jobber i Nordsjøen og

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 14 dager på i juli måned og da er sfo stengt hele juli måned,, jeg jobber som sykepleier i 100% stilling, men det ser ikke ut som jeg får ferie når jeg ønsker det. Barna på 7 og 9 år kan jeg ikke ha gående alene hele dagen og det finnes ikke annet dagtilbud til dem som jeg kunne fått de inn på.

Arbeidsgiver på sin side mener jeg må spørre besteforeldre, naboer, venner om hjelp da jeg ikke kan forvente noe tilrettelegging av ferie bare fordi jeg har satt barn til verden:(

Hjelp hva gjør man da? Foreldrene mine er på 30 års bryllupsreise da og er borte i 3 uker og det blir ikke populært om jeg spør om de kan ta med seg barna.

Anonym poster: 7fed28cdd3a04ea5fdd821b01923accd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør om noen vil bytte ferie med deg?

Skrevet

Bytte vakter? La dem være noen dager med naboer,venner osv? Betale nabolagets tenåring til å passe dem?

På min jobb har de ikke begynt å se på sommerturnusen, rart at din jobb allerede er vanskelige? Vi har påske og pinseturnus i arbeid,

Jobber på sykehus, her er de veldig hensynsfulle til oss sykepleier som har barn.

Merkelig at din arbeidsgiver allerede nå signaliserer at de ikke kan hjelpe deg

Skrevet

Sikkert noen tenåringer som vil ha en sommerjobb med å passe noen unger i to uker dersom dere ikke har familie.

Skrevet

Hva med en barnevakt da?Sikkert noen studenter som trenger å tjene noen kroner.

Skrevet

Vel, sånn er livet av og til, spesielt når man har en jobb hvor man jobber turnus. Jeg kjenner veldig mange barnefamilier som ikke får hatt så mye ferie sammen fordi de er nødt til sørge for barnepass hele skoleferien, ikke får feire samtidig på jobb osv.

Anonym poster: 71004dd3452ac97aa9b9778c567981d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...